In multimea de costume si petreceri de Halloween, Hyundai si-a facut aparitia cu o campanie thriller pentru online.
Vampiri, burgeri, noche de muertos, Hyundai i20 Active cu park assist si doua fete in cautarea unui loc de parcare liber. Toate acestea mixate intr-un video si o serie de vizualuri gandite ca digital content de Tuio pentru Hyundai Auto Romania si semnate „See the unseen creatures”.
"Ideea a aparut pe un brief de social media aparent „inofensiv” si a escaladat, transformandu-se intr-o campanie de content. Totul a fost ”pe repede inainte” pentru ca am produs-o in 4 zile, cu tot cu filmare, sedinta foto si post-productie. N-am fi reusit asta fara o echipa de productie care s-a miscat eficient si un client care a aprobat creatia aproape instant.", spune Cosmin Baba (Creative Partner Tuio).
Campania a fost promovata pe platformele de socializare , atat in noaptea de Halloween, cat si inainte.
Andrei Gingirov (New Business Partner Tuio) ne spune ca:
"Halloween-ul este din ce in ce mai popular printre romani, ca urmare au aparut si foarte multe magazine specializate pe aceasta „sarbatoare”. Brandurile, insa, nu comunica inca la nivelul consumului, nici cantitativ, nici calitativ. Ne bucuram, insa, ca Hyundai a vazut aceasta oportunitate si a capitalizat."
Ludwig Petre (Managing Partner Tuio) mai spune: "Cu ocazia campaniei de Halloween, ne-am reconfirmat teoria conform careia un content de calitate maximizeaza bugetul alocat promovarii postarilor pe retelele de socializare online."
Echipele participante:
Echipa Tuio:
Creative Director & Partner: Cosmin Baba
Art Director: Radu Pecheanu
Copywriter: Luchian Abel
Account Manager: Dana Matei
Echipa Hyundai:
Marketing & Communications Manager Hyundai Auto Romania: Corina Pintilie
Echipa de productie:
Regizor: Mindru
DOP: Bogdan Barbu
Asistent de camera: Mircea Tranca
Fotografie: Balint Hajagos
Casa de productie: Sky Studio Production
Muzica & Sound Design: KMP Studio
Make-Up: Ioana Oprea Studio
Colorizare: Victor Dumitrovici
Editare: Codrin Iftodi