Foodwise Marketing, singurul hub creativ specializat in dezvoltarea de proiecte pentru industria food&beverages, anunta lansarea pe piata a unui nou concept, care poarta semnatura agentiei.
Proiectul a fost dezvoltat de catre echipa Foodwise pentru compania Halewood Wines&Spirits, care a dorit sa ofere consumatorilor un nou concept de retail, in care vinurile sa isi spuna intr-un mod prietenos si accesibil povestea, astfel incat toate categoriile de consumatori - cunoscatori si neinitiati - sa se poata bucura in egala masura de experienta vinului.
"Consideram ca orice om merita un vin bun, iar echipa Foodwise, partenerul nostru strategic in dezvoltarea acestui proiect, ne-a asigurat identitatea vizuala, arhitectura de brand si coordonarea tuturor resurselor creative implicate, astfel incat sa cream ceva unic pentru consumatorii de vin, un concept nou de retail: casual wine store", spune Andreea Turean (Brand Manager Halewood Wines&Spirits Romania).
La dezvoltarea proiectului WineWay a lucrat o echipa de 20 de oameni, cu competente specializate in consultanta de brand, naming si identitate vizuala, architectura, design de interior si de produs, amenajare.
Pentru Foodwise, proiectul reprezinta o ilustrare a formei pe care o pot da competentele grupului de comunicare Hello si a pozitionarii sale pe zona de Food Intelligence.
"Ne-am propus, odata cu lansarea Foodwise, sa devenim un hub de resurse creative integrate pentru industria de food&beverages, astfel incat sa putem dezvolta, cu participarea unor echipe cu competente extinse in consultanta si implementare, la dezvoltarea de proiecte complexe pentru aceasta industrie. In mai putin de 2 ani, Foodwise a ajuns la un portofoliu reprezentativ de clienti, desfasoara proiecte nationale de anvergura si a primit prima recunoastere publica a eficientei campaniilor de comunicare derulate, printr-un premiu Effie. Suntem onorati ca astazi putem prezenta un concept de retail “la cheie”, desfasurat sub semnatura noastra pentru Halewood Wines&Spirits, cel mai mare producator si distribuitor de bauturi din Marea Britanie, cu operatiuni extinse pe piata vinului din Romania", mentioneaza Marilena Istratescu (Managing Partner al grupului de comunicare HELLO).
"Prin acest proiect, Halewood Wines&Spirits si-a dorit sa seteze un trend in categoria de retail prin care sa creeze un spatiu casual, cu un design prietenos, care ofera o gama variata de produse pentru toate gusturile, ocaziile si veniturile disponibile. Produsele pot fi atat achizitionate pentru consum acasa cu prietenii sau pentru un cadou (din zona de gifting), fie pot fi gustate la fata locului, in cornerul special dedicat din magazin. De asemenea, dincolo de crearea unei experiente inedite in magazin, un alt obiectiv setat este educarea consumatorului interesat de vin care doreste sa il descopere si sa il cunoasca mai bine", spune Cristina Ionescu (Account Manager Foodwise pe proiectul WineWay).
Primul magazin deschis sub acest concept are 64 mp, este situat in Veranda Mall - cea mai noua destinatie de shopping din Bucuresti - si este accesibil pentru public din data de 27 octombrie 2016.
Echipele participante:
Echipa Foodwise implicata in proiect: Strategie - Marilena Istratescu; Cristina Ionescu; Creatie - Cristina Diaconescu, Alexandru Mihailescu, Geanina Anghel; Arhitectura - Alexandru Gavrilescu; Implementare - George Paun.
Echipa Halewood Wines&Spirits implicata: Alina Praja - Marketing Manager; Andreea Turean – Brand Manager; Mihail Grama – Retail Manager.