Ringier anunță parteneriatul exclusiv cu Oracle și implementarea tehnologiei ce permite o segmentare avansată a utilizatorilor de internet.
Parte dintr-o inițiativă strategică ce vizează creșterea performanței campaniilor partenerilor Ringier, implementarea tehnologiei Oracle, corelată cu datele din întreg portofoliul trustului media, aduce pe piața din România un nou nivel de segmentare și targetare a audiențelor online.
„Fiind parte din rețeaua Ringier la nivel global, suntem provocați nu doar să fim la zi cu ce se întâmplă în industrie, ci să ne adaptăm continuu.
În acest moment, prin parteneriatul cu Oracle, ne poziționăm în zona de performanță în media online și lansăm mai departe ideea către partenerii noștri de a ne provoca prin segmentările dorite, având încredere atât în tehnologie cât și în oamenii din jurul ei” – Mihnea Vasiliu, General Manager Ringier România
Ringier România, unul dintre cele mai importante trusturi media, având în portofoliu atât ejobs.ro și imobiliare.ro cât și 12 website-uri de conținut, pune la dispoziția companiilor și agențiilor crearea de audiențe complexe utilizând atribute din peste 1000 de categorii, printre care: B2B, Career, Demografic, Device, Education, Geographic, Interest, In-Market, Lifestyle, Payment, Predictive, Real Estate, Shopping etc.
Prin implementarea tehnologiei Oracle, Ringier își întărește poziția de partener al companiilor și agențiilor în zona de performanță și eficiență a campaniilor media online. Acestea vor putea să solicite, creeze și rafineze audiențe astfel încât să influențeze pozitiv rezultatele campaniilor.