In luna noiembrie a acestui an, agentia de publicitate Smite a lansat askredit.ro – platforma revolutionara si interactiva de microfinantare, unde creditele se obtin super simplu si mega rapid.
Platforma online a fost livrata target-ului printr-o campanie de teasing interactiva si o campanie de comunicare adaptata serviciului – exclusiv online.
Askredit este o institutie financiara nebancara, cu actionariat 100% italian care isi propune sa ofere romanilor solutii inteligente la nevoi ce nu pot fi acoperite rapid si simplu de institutiile financiare bancare.
Pe platforma de microfinantare, te bucuri de formulare de aplicare mici, profesionisti finaciari super rapizi, timp de aprobare mega scurt si livrare super rapida. Pe askredit.ro obtii bani online rapid si simplu, de pe laptop sau de pe smartphone. La orice pas al aplicarii pentru un micro credit, TRI iti ofera suport tehnic simplificat, interactivitate, sfaturi si solutii inteligente.
"Solutiile financiare tind sa devina din ce in ce mai interactive. Platforma askredit.ro este, pe de o parte, interactivitate financiara, pe de alta parte, inteligenta tehnologica. Cum altfel ar fi putut Askredit comunica target-ului sau daca nu printr-o entitate robotica?!", a declarat Elisa Olteanu (director de creatie la Smite).
"Asa s-a nascut TRI, robotelul inteligent si prietenos care STIE CUM. CUM iti poti cumpara un frigider mai eco sau un smartphone mai smart, CUM poti ajunge la toate nuntile prietenilor, CUM iti poti vizita tara mai mult si CUM iti poti cumpara schiuri noi. TRI stie raspunsurile la multe CUM-uri terestre cotidiene. E suma perfecta dintre mega inteligenta, super pragmatism si ultra rapiditate. Tocmai din aceasta suma de trei i-a venit si numele.
Iar Alex Neculae, colegul meu care gandeste si vorbeste in imagini i-a conceput partea fizica tot triunghiulara, tri-comunicationala, tri-expresiva si perfect perfecta."
Pe askredit.ro, romanii cu venit lunar constant care aplica pentru un micro credit se bucura de mega avantaje: proceduri simplificate, rapiditate, mobilitate, interactivitate, transparenta. Interactivitatea este specialitatea lui TRI, de toate celelalte se ocupa o echipa integrata de experti financiari.
Micro-creditele, gandite sa rezolve situatii de viata neprevazute, ajung in contul aplicantului dupa numai trei CLICK-uri si in numai trei ore.
Campania de lansare a fost adaptata modelului specific de business, comunicarea cu target-ul s-a facut interactiv si exclusiv online. Partea cea mai savuroasa a constituit-o provocarea din teasing. Pe pagina dedicata, echipa Smite a dezvoltat un micro concurs – participantii au fost provocati timp de doua saptamani sa ghiceasca si sa castige astfel continutul unei cutii virtuale.
In cutie, TRI introdusese cu puterea lui robotica trei bilete de avion, pe care concurentii le puteau ghici ajutandu-se de trei hint-uri. Castigatorului concursului este Stefan Manolache; TRI ii ureaza Felicitari! robo-entuziaste si il asteapta pe Facebook si pe site ca sa ii dea cate o antena de ajutor micro financiar.