Rares Cinteza (Gummy Cat Studio): Publicul larg este foarte perceptiv la designul prost, dar deseori il trece cu vederea pe cel facut bine

Rares Cinteza (Gummy Cat Studio): Publicul larg este foarte perceptiv la designul prost, dar deseori il trece cu vederea pe cel facut bine

La final de octombrie, cu cateva zile inainte de Halloween, se lansa Gummy Cat Studio. Descrierea vaga, dar cu autoironie, promitea servicii de design. Primul produs lansat: o esarfa in editie limitata, disponibila doar online, realizata in colaborare cu ilustratoarea Ioana Sopov

Studioul ii apartine lui Rares Cinteza, designer din intamplare, zice el. E forma de maturitatea profesionala sub care se vor lega, de-acum incolo, proiectele si colaborarile lui.

In cele ce urmeaza, ne zice despre cum a pregatit lansarea astfel incat sa nu aduca la masa prea multe feluri deodata, despre cum ii place sa munceasca - prin design, sa rezolve probleme - , dar si despre cum intelege el consumul de design - de cele mai multe ori, taxam designul prost, dar pe ala bun il ignoram, ca doar n-o sa ne apucam sa incarcam artistii cu laude.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related