GOODWINE înseamnă momentan 8 ani de funcționare, peste 60 de parteneri care au susținut târgul, peste 5.500 de vizitatori și peste 20.000 de pahare de vin degustate. Începând cu 2016 GOODWINE primește o nouă strategie digitală de la agenția Craft Interactive, rebrandingul și noua comunicare vizuală fiind oferite de agenția Violet. Ediția actuală a târgului promite cele mai importante etichete de vin, cognac și șampanie scoase de producători locali și internaționali, la ediția cu numărul 18.
Ediția 18
Târgul de vinuri GoodWine va avea loc între 25 și 27 Noiembrie 2016 la Pavilionul C1 din cadrul Centrului Expozițional Romexpo, cea mai mare și modernă locație care gazduiește târguri și expoziții din România.
Rebrandingul online poziționează GOODWINE ca primul și cel mai important eveniment din lumea vinului din România, iar agenția Craft Interactive a oferit o nouă prezență online, structurând informațiile târgului mai clar, pe o platformă online scalabilă în toate dispozitivele web sau mobile.
Pe noul GOODWINE găsești programul ediției curente, partenerii care susțin evenimentul, detalii despre bilete sau articole cu și despre lumea vinului românesc, iar cramele sau producătorii locali și internaționali pot solicita un stand la târg direct din site.
Promovarea GOODWINE
Următoarea acțiune evidentă pentru târg este promovarea lui, GOODWINE mutând activitatea de comunicare în zona digitală, de care se va ocupa agenția Craft Interactive oferind servicii de online advertising și social media în regim de marketing de performanță.
Publicului nu-i rămâne decât să vină la târg pentru a degusta vinurile românești care cresc în volum și în calitate, an de an, promițând din România un important producător de vin la nivel European.