Cum functioneaza o comunitate de 40.000 de micro-influentatori

Cum functioneaza o comunitate de 40.000 de micro-influentatori

In discutia pe care am pornit-o despre influenceri, cu pareri si de la agentii, si de la ei insisi, ideea de micro-comunitati si de micro-influentatori a tot aparut.

Drept urmare, dam cuvantul si agentiilor care se ocupa fix cu asta: intermedierea relatiei dintre client, care are un produs nou de testat, sa zicem, si consumator, care genereaza continut despre el, contra gratuitatii si recunoasterea ca voce relevanta.

BUZZStore e una dintre agentiile de la noi care se ocupa cu asa ceva. Gabriel Negulescu, Project Manager, zice ca totul porneste de la faptul ca e tot mai importanta recomandarea unui prieten versus endorserul, despre care stii sigur ca a fost platit sa intre in campanie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


BUZZStore

Cea mai puternica forta de vanzari: recomandarea unui prieten! Undeva printre toate postarile sponsorizate, ad-urile si reel-urile cu pisici, magia se intampla: consumatorii isi impartasesc in mod natural... vezi detalii »

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related