[Pro bono in agentii] Andreea Dirzeanu (Friends\ TBWA): Pro bono-ul e ca si Black Friday. In Romania e “altfel”, inseamna altceva si se comporta diferit

[Pro bono in agentii] Andreea Dirzeanu (Friends\ TBWA): Pro bono-ul e ca si Black Friday. In Romania e “altfel”, inseamna altceva si se comporta diferit

Fara sa isi faca un scop din asta, cei de la Friends\ TBWA au avut 10 proiecte pro bono in 2016. Nu este o exceptie sau un numar mult mai mare ca in alti ani, dupa cum spune Andreea Dirzeanu, Product Director. De altfel, e firesc pentru singura agentie din Romania care are propriul ei ONG. 

"Pro bono" a inceput, insa, sa capete sensuri si realitati noi in spatiul autohton.

In 2016, "pro bono" a inceput sa insemne "gratis" sau "pentru premii", am auzit chiar si de marketeri care vor "campanii pro bono", adica gratis, fara ca proiectul respectiv sa aiba vreun impact sau nazuinta sociala.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Friends\TBWA

Why work with an agency like FRIENDS\TBWA Bucharest? DisruptionⓇAlmost everyone in the business world knows about disruption, talks about disruption or wants to try it, sooner or later. Well, it’s maybe time... vezi detalii »

Dosare editoriale

Campanii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related