Acum cateva luni, ne-am apucat de remediat problema Bucurestiul-e-buricul-Pamantului - cel putin, din prisma publicitara - odata cu o incursiune aprofundata in advertisingul romanesc de dincolo de capitala. Avem, in continuare, un reprezentant al publicitatii brasovene care se inscrie in aceleasi coordonate, dar pe care l-am intalnit un pic mai tarziu.
Andy Biro se numeste el, iar Sharpfont e numele studioului pe care l-a pornit. Andy spune ca inceputurile lui sunt atipice; asa si e, dar iata ca de la a fi sudor la a deveni antreprenor nu e cale atat de lunga. A inceput cu un bar rock, in timp ce avea si diverse proiecte de design in regim freelance. A doua experienta antreprenoriala este si cea despre care vorbim acum. Deschis in 2009 si definitivat in 2012, astazi, studioul lucreaza cu clienti locali si interationali precum Samsung Healthcare (USA), Federatia Romana de Tenis, Medlife, Danone sau Kuende (despre care am scris aici).