Daca te iei dupa statusurile de pe Facebook sau comunicatele de presa despre care mai de care proiecte si campanii, ai zice ca in agentiile de la noi se munceste non stop. Bine, uneori se mai duc si in team building-uri sau in delegatii pe la festivaluri, sa-si ridice premiile.
Totusi, nevoile de baza pentru viata in agentie nu sunt nici datele din Excel-uri, nici case-urile de festival. Pe langa aerul (care vine din context) si apa (subinteleasa de regula unei institutii publicitare), este hrana cea de toate zilele. Si buna dispozitie, zicem noi, cruciala pentru treburile bine gandite. Le-am combinat pe amandoua intr-un demers-sequel celui de aici.
Ca sa ne mai relaxam cu totii, am luat la rand mai multe agentii de la noi – creatie, BTL, PR, digital – si ne-am bagat in vietile lor, asa cum sunt ele povestite pe wall-urile lor Facebook, cu link-uri despre ultimele reusite si poze cu status meetings la terase. I-am intrebat de sanatate, ca o mama. Despre ce si cum mananca, cine le umple frigiderele cu fructe si legume de la piata, cine le face deserturile.
Ca descoperiri, pe scurt, in unele agentii se mananca sanatos, uneori se mai si gateste, alteori se vine cu mancare de acasa. Oricum, ideea e sa se gaseasca timp pentru mancat.
Altfel, am observat ca multe au wall-urile deschise. Bravo, baieti si fete! Majoritatea chiar sta cu ochii pe notifications si raspunde imediat. Asta nu inseamna ca-i judecam pe cei care ne-au ignorat; in fond, suntem in sezon de pitch-uri, dar e o lume trista aceea in care nu gasesti 5 minute libere pentru hahaiala. Solutii ar fi; de exemplu, putem recupera mai incolo, la o sesiune de gatit cot la cot.
Despre starea aia de bine (la psihic si la stomac) care vine dupa o sesiune de gatit cu colega de la Creatie si colegu' de la Financiar – e o ironie aici, da – , o sa tot vorbim la Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl. Inscrieri mai primim pana pe 27 octombrie.
Asa, urmeaza ce raspunsuri ne-au placut noua in mod special.
Pe masura ce mai primim, adaugam mai jos.
[UPDATE] Roxana de la Friends\ TBWA il fericeste pe Kramer (contextul e in episodul asta):
[UPDATE] Felicitari pentru alegerile in viata ale oamenilor din THE SECRET SERVICE, care mananca numai deserturi:
[UPDATE] Va chemam pe toti la clatite, se ocupa Advanced Ideas:
[UPDATE] Am primit si o a doua versiune de mic dejun de la conac:
[UPDATE] Frank Group au un regim de viata foarte sanatos:
DC Communication au fost si pe faza - adica au raspuns imediat, se vede ca ne si citesc (ne-am topit), plus ca au retete ardelenesti.
Si Ogilvy sunt cu ochii pe noi, iata. Dar noi chiar vrem sa stim cum e cu paella aia. Pending.
La Bakers, se stie ce trebuie gatit cu foc mic si cand trebuie la foc mare. Cu tot cu rime:
Oamenii de la V8 Interactive sunt libertarieni cu mancatul. Mai putin vinerea, cand un art vine cu mancare din-aia adevarata (multumim parintilor de pretutindeni).
Nici la BDR Associates nu prea se gateste, dar macar exista regula cu mancatul impreuna. GG, fetelor de la Financiar si Events.
In aceeasi tabara se afla Republika: proceduri bine stabilite pentru ora de masa, chiar daca ea consta in take-out.
In schimb, Rusu+Bortun au in dotare un guru al prajiturilor. Si este somat.
Outbox au facut o glumita cu ghimbirul nostru, care e si al lor.
La Centrade fetele isi fac timp de selfie-uri, ceea ce apreciem. Retetele lor nu se zic pe wall, insa. *sigh*
Sa traiti, raportam: la conac, mic dejunul e fresh. Pranzul inca nu l-am primit.
Si la Daescu Bortun Olteanu e belsug de legume si fructe inca de la prima ora.
La ultima ora, avand in vedere ca intervine alcoolul, nu stim ce se mai intampla.
Wunderman se arata mai hedonisti, dar nu ne deranjeaza. Cautam ruta cea mai scurta spre namila dulce de mai jos:
MSLGroup The Practice au gusturi fine, stiu cu tendintele si cu mustarul negru, ia te uita.
La Graffiti PR, mama s-ar uita urat: au frigiderul gol, ca tocmai s-au mutat.
Altfel, e posibil sa fi descoperit cea mai mare concentratie de fani ai sparanghelului.
Pe Conversion i-am prins la fix, dupa un teambuilding in Delta, cu pestii inca pe masa:
Delta e populara, si JustAD au fost p-acolo:
Zaga Brand s-au gandit peste noapte la raspuns, dar a meritat. Am aflat, cu ocazia asta, ca au un fetis cu rodiile, dar numai daca ele vin de buna voie.
Celor de la Image PR sa le luati avocado de Craciun, sunt fani.
2ActivePR n-au wall-ul deschis (minus 1 la purtare), dar macar recunosc ca le place cafeaua cu alcool.
MakeSense sunt singurii care ne-au inchis. Adevarul e ca si noi am cam riscat-o.
Apoi, urmeaza si cateva intrebari fara raspuns, desi curiozitatile sunt inca vii:
Pana una-alta, spor cu pitch-urile si case-urile la toata lumea, dar nu uitati sa mancati. Si sa mai si gatiti - impreuna, ca-i mai bine. Avem noi cadru de desfasurare, daca va lipseste.