Astazi vom aborda relatia dintre companie si clientul sau. Motivul? Lansarea in Romania a unui nou serviciu premium, numit Como, de catre go 2 markets - compania care vine cu solutii inovatoare ce pot imbunatati rezultatele clientilor sai in diverse domenii: de la HR, la Securitate Cibernetica, Marketing si Comunicare.
Como este o platforma online completa, de CRM, ce vine insotita de o aplicatie pentru telefonul mobil, dedicata brandului, si integral personalizata cu look & feel-ul companiei. Dezvoltata in Israel, tara leader din punct de vedere al tehnologiilor inovatoare, solutia Como se bucura deja de numerosi clienti: nume mari precum Coca-Cola, Carlsberg, BMW sau Burger King, precum si nenumarate business-uri locale, din diverse piete din Europa si America.
"Am fost foarte incantati de ideea de a adauga in portofoliul nostru de produse o astfel de solutie moderna, ce vine in sprijinul business-urilor cu o modalitate extrem de simpla, dar in acelasi timp premium, de comunicare si gestionare a relatiei cu ai sai clienti. In aceasta lume in care competitia pentru cucerirea mintii si ‘inimii’ consumatorului este extrem de acerba, consideram ca doar printr-o abordare ce iese din tiparele clasice si se remarca prin acel ingredient wow, ce il face pe client sa se simta important pentru business, companiile pot obtine cu adevarat rezultate. Prin intermediul solutiei Como, companiile isi transforma clientii ocazionali in utilizatori permanenti, oferindu-le acestora servicii de top, comunicand cu ei intr-un mod unic si facandu-i partasi la o experienta one-of-a-kind. Toate acestea duc negresit la transformarea acestora in Brand Ambasadori, printr-un proces ce se produce de la sine, in mod natural", declara Raluca Florea (Marcom Manager in cadrul go 2 markets).
Exista trei mari directii ce sunt integrate in aceasta platforma performanta, Como. Prima dintre ele o constituie mecanismele de loializare (de exemplu acumulare de puncte, carduri de tipul ‘3+1 gratuit’, cupoane valorice sau de discount, si inclusiv cadouri oferite cu anumite ocazii speciale – de la ziua de nastere, pana la momentele aniversare ale companiei).
Aplicatia pe care clientul o instaleaza pe telefon, precum si platforma online integral sincronizata cu business-ul companiei, ofera toate tool-urile necesare pentru implementarea de programe de loializare, oricat de creative, ce tin cont de factori precum specificul companiei, al clientilor, tipologia interactiunii in cadrul vizitei sau modalitatile de cumparare.
A doua verticala acoperita de produsul Como, o reprezinta engagement-ul, prin comunicarea si interactiunea constanta cu utilizatorii. Fie ca este vorba de notificari despre evenimente, oferte, Happy Hours, stiri si noutati despre afacere, informari distribuite in proximitatea locatiei, sondaje de opinie sau buton de feedback prin care utilizatorul sa isi exprime parerea vis-a-vis de produse, sau optiunea de share-ing pe retelele sociale. Como acopera o intreaga plaja de modalitati de a tine consumatorii mereu updatati cu ultimele oferte si noutati.
A treia directie, zona de content, vine si ea cu avantaje pentru business, intrucat clientii vor avea la dispozitie detalii despre companie, informatii despre locatii si navigare catre cea mai apropiata unitate, acces la cataloage sau meniuri, paginile de pe retelele sociale, si inclusiv posibilitatea de a rezerva sau plasa comenzi.
"Totul este ‘imbracat’ intr-un ambalaj compact: o aplicatie completa pentru companie, in care fiecare element poarta amprenta brandului - de la grafica, continut, cromatica etc. Si un adevarat ‘creier’ pentru solutia CRM, accesibil in cloud. Un fel de ‘comoara de nestemate’ pentru fiecare profesionist din domeniul comunicarii, ce furnizeaza informatii esentiale despre utilizatori - de la profilul socio-demografic, activitate in aplicatie, obicei de consum si preferinte - , precum si nenumarate posibilitati de actiune, manuala sau automatizata. In acest panou de control, informatia este perfect organizata si structurata, permitand o filtrare si segmentare eficienta a universului de clienti, lucru ce se traduce evident si printr-o comunicare personalizata si crearea unor oferte tailor-made, conform intereselor fiecarei nise din publicul tinta. E un produs in care avem mare incredere, tocmai de aceea dorim sa sustinem primele cele mai curajoase 10 business-uri, printr-o oferta speciala, valabila pana la sfarsitul acestui trimestru", a mai afirmat Raluca Florea (Marcom Manager).