Cum se îmbină bătaia și fashionu'. Rău

Cum se îmbină bătaia și fashionu'. Rău

Cand ai o cauza sociala ca violenta in familie, intr-o tara ca Romania, in care granitele normalitatii si a dreptului de a nu fi batut nu sunt intelese inca, cel mai important lucru este finetea. Devine complicat sa vorbesti de astfel de lucruri, alaturi de fashion si scopuri comerciale. 

Si totusi, cei de la OBag Store Iasi incearca. Apreciem initiativa. Atentia asupra unor astfel de cauze, cum sunt femeile abuzate, e intotdeauna bine venita.

Intampinam, insa, cu mai putin entuziasm rezultatul si jocul de cuvinte care a devenit hashtag: #obaginseama.

Intr-o postare pe Facebook si un video derutant (ca sa folosim un eufemism politicos), compania anunta proiectul caritabil, intr-o invalmaseala stridenta de fashion, comercial, metafore si tragism:  

”HopeBag, geanta anului 2016! Cand sperantele se rup, cand visele se destrama, cand idealurile raman ascunse intr-un sertar, cand ti-ai pierdut curajul de a fi femeie, cand ti-e negata feminitatea, cand induri suferinta fizica si emotionala, e timpul sa ceri ajutor, pentru ca esti victima violentei domestice.

HopeBag este geanta ce "reconstruieste" femeia si aduce o urma de speranta intr-o societate gri, bantuita de fantoma violentei domestice.

HopeBag este personalizata pentru nevoile oricarei femei, e pentru cea care alege sa-si ajute semenele!

Campania #obaginseama initiata de OBag Store Iasi impreuna cu Fundatia Hecuba isi propune sa sprijine femeile si sa le incurajeze sa puna punct unor astfel de situatii care distrug vieti. Eu #obaginseama! Tu?

  

Noi ne-am blocat  la propozitia asta. O reluam: ”HopeBag este geanta ce "reconstruieste" femeia si aduce o urma de speranta intr-o societate gri, bantuita de fantoma violentei domestice”.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related