Cum poți să faci reclamă morții și să nu sune ciudat? Deși ne-am mai întrebat asta, nu avem încă un răspuns. Cercetătorii nu au descoperit încă ce cuvinte sau ton ar trebui să conțină reclama ideală la serviciile funerare.
Întâmplător, Lucian Mândruță semnalizează ”cea mai bună reclamă a dimineții”:
Pentru că meritați este un slogan folosit în multe parodii și a devenit parte din expresiile vorbirii curente. Acum a primit și o aură eternă.
Câteva comentarii care ne-au plăcut:
Cumpanasu Florin Multi dintre cei care dorm pe strazi s-ar simti ca la hotel in el. Serios. Decat sa tremuri pe strazi mai bine sa ai culcusul tau. Sper ca are ventilatia buna.
Sebastian Gherfi As avea si eu niste întrebări: dacă a aparținut unor bătrâni din Germania, dacă bate/troncane, daca pornește bine la rece si daca poate fi parcat într-o garsonieră cu usa în tavan. Mulțumesc anticipat.
De Lia Promisiune electorala!
Postul inițial, al producătorului, are 59 de share. Și nu este singura postare de acest fel: