[Influenceri printre noi] Ana Morodan: Suntem o piata mica, nu putem visa la bugete mari care sa semene cu cele ale colegilor nostri din lumea occidentala

[Influenceri printre noi] Ana Morodan: Suntem o piata mica, nu putem visa la bugete mari care sa semene cu cele ale colegilor nostri din lumea occidentala

O dam mai departe cu influencerii de la noi. Azi, Ana Morodan. A inceput in 2010, pe vremea cand locuia in Arad, cu blogul HighStreetCardigans. In cei sase ani care au trecut de atunci, mutata in Bucuresti, si-a construit pas cu pas afacerea in jurul personajului Morodan. Business-ul, dincolo de proiectele in online, include si un shop, o academie pentru digital influencers si un birou cu 9 angajati.

Dupa cum ne zice si singura, mai jos, lista de campanii in care s-a implicat e prea lunga sa o facem. Asadar, dupa toate experientele astea, are si niste concluzii. Spune ca nu mai face pictoriale in care produsul sa fie “mot” in fiecare cadru, prefera sa scrie despre experienta cu produsul. In piata noastra in dezvoltare, cu efervescenta, polemica si complicitate, avem metehne de “capra vecinului” si atitudini de dumping, dar spera ca e doar o etapa. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related