[Cu burta pe carte] Vlad Lazar, Headvertising: O curiozitate sanatoasa bate oricand o bibliografie serioasa. S-ar putea sa bata si orice scoala de specialitate

[Cu burta pe carte] Vlad Lazar, Headvertising: O curiozitate sanatoasa bate oricand o bibliografie serioasa. S-ar putea sa bata si orice scoala de specialitate

Pentru Vlad Lazar, Director de Creatie Headvertising, invatarea tine, in primul rand, de curiozitate. De acolo porneste totul. In primele valuri ale publicitatii romanesti, spune el, oamenii care intrau in publicitate nu stiau publicitate. A functionat un fel de selectie naturala, care a adunat in aceasta industrie mai ales oamenii care stiu, vor si pot sa invete tot timpul ceva nou.

De atunci si pana acum, lucrurile s-au schimbat putin. Dar nu de la zero. 

S-a schimbat putin trusa de unelte pe care o folosim dar misiunea e aceeasi.

 Cum invata Vlad Lazar? Nu din frica unor schimbari majore, nu din cursuri si carti de specialitate, ci din placerea de a descoperi lucruri noi si de ”a fura” mereu lectii din jurul lui. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related