Jazz, Three si GMP Advertising & Webstyler formeaza topul agentiilor care au lansat cele mai creative idei in luna septembrie, conform membrilor Art Directors Club Romania.
Agentia Jazz intra din nou in topul ADC*RO, iar in luna septembrie obtine si cel mai inalt punctaj pentru „Gusta partea buna a fortzei!”, idee dezvoltata pentru brandul Fortza.
Echipa care a lucrat pentru aceasta campanie este formata din Octavian Belintan, Alin Badiu // Art Directors si Andrei Stanciu // Copywriter.
"Imi place mult nivelul de neseriozitate al acestei campanii si umorul voluntar sau nu al unor situatii. In primul rand, ce cauta taranul-fotomodel cu coasa in porumb si, in al doilea rand, cum adica ,,paracioasa-i ma...“.
Banuiesc multa distractie si in agentie si la client si cam de asta e nevoie ca oamenii sa nu mai fuga de reclame", declara Alex Strimbeanu (Creative Director JANDL & membru ADC Romania).
Locul doi este ocupat de agentia Three si Banca Transilvania pentru ideea IMM Putere, prin care continua proiectul Bucurestiul Intreprinzator. Campania prezinta povestile oamenilor si ideilor care au transformat capitala in cel mai intreprinzator oras din Romania.
Francisc Zinz // Art Director & Sabin Staicu // Copywriter sunt cei care semneaza campania.
GMP Advertising & Webstyler se pozitioneaza pe locul trei pentru ideea InstaCans dezvoltata pentru brandul Coca-Cola. Acesta reprezinta primul proiect colaborativ intre GMP si Webstyler care s-a concretizat intr-un proiect dinamic, ce foloseste continutul generat de useri pe Instagram ca imagini pentru dozele de Coca-Cola.
Alina Nedelcu, Sasha Tanase // Art Directors & Mihai Gongu si Bogdan Raileanu // Copywriters au venit cu ideea proiectului.
Urmatoarele trei mentiuni sunt: Verdict.ro - Singurul site de fashion review din Romania, Self Promo Publicis - Fiare noi Cannes Lions si Satele Unite ale Maramuresului - Festivalul Fara Frontiere de la Friends\TBWA.
Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania este cea mai densa concentratie de talente creative si lideri de creatie din industria de publicitate romaneasca. Activitatea creativa si recunoasterea publica obtinuta de membrii ADC Romania pot defini fara dificultate, traiectoria, momentele cheie si succesele industriei publicitare locale dar si regionale.
Misiunea organizatiei este de a conecta si de a aduce impreuna cele mai puternice talente creative si de a le pune la dispozitie instrumente prin care sa se manifeste cu solidaritate, generozitate si excelenta profesionala.