O întoarcere la ilustrație, după copywriting, client service și strategie. Povestea lui Wendy MacNaughton

O întoarcere la ilustrație, după copywriting, client service și strategie. Povestea lui Wendy MacNaughton

Ilustrator cu pasiune pentru oameni și povești, fost publicitar trecut prin departamentele de creație, strategie și client service a câtorva agenții, între care și Goodby, Silverstein & Partners (GSP). Aceasta este Wendy MacNaughton, care revine în postura de speaker la ediția de anul acesta a conferinței The Power of Storytelling. După ce a văzut comunicarea din mai toate unghiurile ei, Wendy s-a întors către desen, activitate de care s-a îndrăgostit și pe care a decis să o transforme în carieră.

Lucrările ei au fost publicate în locuri ca The New York Times și Wall Street Journal, in timp ce „Meanwhile in San Francisco. The City in Its Own Words”, „Lost Cat: A True Story of Love, Desperation, and GPS Technology” (scrisă de partenera ei, Caroline Paul) și “Pen and Ink: Tattoos and The Stories Behind Them” sunt câteva dintre cărțile pe care ar trebui să le căutați dacă vreți să vedeți mai multe desene. Mai recent, Wendy a ilustrat bestseller-ul The New York Times „Gutsy Girl”, semnat tot de Caroline.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related