Nimic nu mai e ce-a fost candva. Vremurile, copilaria, publicitatea, Vama si, bineinteles, mancarea. Jumarile, sarmalele, tochitura de porc, ciorbele, orezul cu lapte, dovleacul copt (pentru vegani) sau scovergile, mai exact. Odinioara, parca exista har intr-ale bucatariei, pe langa retetele alea rafinate din generatie in generatie sau produsele culese cu mana din gradini.
Punem langa peisajul asta idilic ziua cotidiana a omului publicitar: discutiile cu clienti, lupta cu briefuri (interna si externa), inca niste discutii cu alti clienti, rivalitati mai mult sau mai putin amicale, goana dupa idei nemaivazute cand totul s-a mai facut. Totul asezonat cu lucru pana in noapte in mediu steril de birou (oricat de colorat), cu mancare chinezeasca, pizza si chipsuri pe langa.
Dupa tot ce patimesc prin agentii in numele creativitatii brandurilor romanesti, si publicitarii merita sa fie surprinsi. Cu un eveniment care ii scoate din birouri si abstract pentru o portie indestulatoare de bucatarie si treburi concrete: de la imbinarea de concepte se trece la cea de ingrediente pe 9, 10 si 11 noiembrie la Chef Parade, cand se intampla Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl '16.
Iar surprizele Lidl se diversifica, caci in varietatea de produse disponibile spre a fi pregatite fulminant si prezentate creativ juratilor de specialitate se vor regasi si cele din Camara Noastra, brandul Lidl care aduce retetele si gustul de altadata pe rafturile din supermarketuri, in restaurantele pop-up La Iordache de prin tara si, acum, la Cupa Agentiilor la Gatit, pentru cei mai patrioti dintre publicitarii nostri.
Daca ati intalnit in decursul articolului, citind printre randuri, vreo idee culinara din bucataria traditionala romaneasca si o considerati demna de titlul "Agentia Anului la Gatit", vrem sa ne-o comunicati. Puneti la pachet formularul de inscriere si ne vedem peste o luna la Chef Parade.
Pentru detalii mai pe larg despre structura, probe si desfasurare, apasati cu incredere aici.
Despre Camara Noastra
Brand privat dezvoltat de Lidl pentru revitalizarea meniului autentic romanesc, Camara Noastra sarbatoreste, totodata, relatia retailerului cu producatorii locali. Astfel, brandul intruneste o gama de alimente (mezeluri, produse din carne, branzeturi, conserve, dulciuri) bazate pe retete traditionale si produse provenite de la cei mai buni furnizori locali.
Lidl este unul dintre cele mai mari lanturi de magazine de tip discount din Europa, intrat pe piata romaneasca in 2011.
Despre Cupa Agentiilor la Gatit
Creativii ingredientelor, ai prezentarilor si ai uralelor isi gasesc locul, pentru al patrulea an consecutiv, la Cupa Agentiilor la Gatit, un eveniment IQads care face parte dintr-un concept mai amplu de intreceri creative dedicate industriei publicitare din Romania - "Cupa Agentiilor". Scriem retetarul Cupei la Gatit inca din 2013 si starnim creativii sa se infrunte in preparate si farfurii. Partenerii media sunt: Bucataras.ro, Gustos.ro, Culinar.ro si Radio Guerrilla.