[Pe felia BTL] Oana Popescu (MullenLowe): Toate activarile au suferit transformari, brandurile incearca sa se evidentieze cat mai subtil

[Pe felia BTL] Oana Popescu (MullenLowe): Toate activarile au suferit transformari, brandurile incearca sa se evidentieze cat mai subtil

Oana Popescu, BTL Manager la MullenLowe, vorbeste mai jos despre briefurile din zona de BTL - unele foarte scurte, de altfel, incluzand data, tipuri de locatie, numar de invitati si, cu niste noroc, si un buget. Pe langa asta, cerintele formulate cu "neconventional", "nemaivazut" si "altfel" nu dau inca semne de demodare.

Cat despre mixul dintre offline si online in BTL, Oana vorbeste despre flyerele si cardurile razuibile au fost inlocuite de tablete si softuri inteligente pentru a „plimba” consumatorul in era digitala.

 

BTL-ul este astazi foarte prezent in viata brandurilor si manifestarile lui sunt din ce in ce mai sofisticate. Cel mai important rol al BTL-ului este ca ofera pe loc acea experienta magnifica, neconventionala, o emotie in ochii si inima consumatorilor incat cam toate brandurile il includ in bugetele de promovare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Dosare editoriale

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related