[Pe felia BTL] Valentin Vacarus (Godmother): Brieful de BTL ar fi bine sa fie subordonat unor obiective de business: numar de leaduri, numar de participanti, numar de adrese de e-mail

[Pe felia BTL] Valentin Vacarus (Godmother): Brieful de BTL ar fi bine sa fie subordonat unor obiective de business: numar de leaduri, numar de participanti, numar de adrese de e-mail

Diferenta vizibila dintre teorie si practica, spune Valentin Vacarus (Managing Director, Godmother), este problema principala la plecarea unui concept creativ din laptopuri inspre realitatea din teren. Caci pe laptop, nu-i asa, totul e mai ordonat, mai asezat, mai cu inceput si cu deznodamant. Asta este si  unul dintre motivele pentru care actiunile de BTL se desfasoara mai degraba repetitiv in ce priveste mecanica si forma. Iata, si aici avem de-a face cu o diferenta intre ce se discuta pe la conferinte si ce vede consumatorul. 

Despre briefurile, obiectivele si provocarile din felia de BTL a comunicarii, aflam mai multe de la Valentin in continuare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related