[Pe felia BTL] Raluca Ghilea, Perceptum: Orice concept creativ castigator incepe intotdeauna cu o munca ce poate parea neinteresanta, dar care face diferenta: munca de cercetare

[Pe felia BTL] Raluca Ghilea, Perceptum: Orice concept creativ castigator incepe intotdeauna cu o munca ce poate parea neinteresanta, dar care face diferenta: munca de cercetare

Raluca Ghilea, Director Executiv Perceptum, spune ca agentia trebuie sa fie mereu atenta la realitatile „de pe teren” atunci cand concepe campanii BTL, iar obiectivele setate trebuie sa fie intotdeauna cuantificabile. Succesul actiunii de BTL incepe cu cercetarea riguroasa si nu ar trebui sa se incheie dupa experienta oferita consumatorilor, ci sa includa un mix complex de comunicare menit sa le mentina interesul pe termen mai lung.

Vorbim cu ea in textul de mai jos despre provocarile mediului de comunicare si proiectele Perceptum cu care agentia si-a propus depasirea acestora.

 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related