"Reversed" - o experienta de VR cu susul in jos creata de The Temple

"Reversed" - o experienta de VR cu susul in jos creata de The Temple

"Am construit o camera care pare obisnuita din exterior, insa in interior totul este cu susul in jos. “Musafirii” care au intrat in lumea noastra au mers de fapt pe tavanul camerei, avand deasupra lor “podeaua” cu un intreg interior design si o camera 360 care le-a surprins reactiile in timp ce au “levitat” in joaca pe tavan", spun cei de la The Temple.

 

Odata ce vor fi uploadate fotografiile pe pagina de Facebook The Temple, vor avea parte de un reveal si prietenii lor de pe Facebook care vor crede ca se uita la o fotografie cu o camera normala, insa odata ce o rotesc vor ramane surprinsi.

 

Focusul agentiei este conectarea brandurilor cu oamenii prin povesti si experiente cu impact. Agentia nu este impartita in ATL/BTL/Instore/Digital/Social Media. Traim in era in care Timpul a devenit cea mai importanta moneda de schimb. Fiecare brand din lume se lupta pentru atentia consumatorilor si timpul lor.

The Temple crede in puterea digitalului si vrea sa schimbe felul in care marketaza produsele si serviciile construind experiente extraordinare atat online cat si offline.

 

The Temple a fost fondata de Andrei Lascut anul trecut si pana acum a livrat proiecte de strategie digitala, brand experience si productii inovative pentru Grolsch, Ursus, Pegas, The Institute, Expirat, Campari, Petrom, ARCUB, Jazz TM, Fundatia Leaders.

Agentia crede ca viitorul in marketing este sa fii memorabil, nu sa vorbesti memorabil. Colaboreaza cu cei mai mai buni creativi, artisti si tech freelancers din industria creativa din Romania pentru a livra cele mai out of the box idei si transformarea lor in productii wow.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related