Noua campanie BILLA “Toate drumurile duc acasa!” invita la imaginatie si aventura

Noua campanie BILLA “Toate drumurile duc acasa!” invita la imaginatie si aventura

Al 7-lea Cos Gratis in rol de premiu garantat in magazinele BILLA din toata tara este personajul principal al noii campanii de comunicare BILLA.

 

"Toamna se numara bobocii in mediul academic, iar in marketing se numara promotiile. Noi am decis sa numaram aventurile traite in aceasta vara alaturi de cel mai simpatic personaj din campaniile noastre de comunicare - Al 7-lea Cos Gratis. Dupa ce a umblat prin lume, concluzia prietenului nostru jucaus a fost una clara: nicaieri nu e mai bine ca acasa. Proaspat intors dintr-un frumos drum initiatic, Al 7-lea Cos Gratis nu este doar un premiu garantat, ci si un deschizator de drumuri pentru castigarea a 6 ani de cumparaturi gratuite", a declarat Raluca Mihaila (Director de Marketing BILLA Romania).

 

In magazinele BILLA se desfasoara o campanie promotionala in care toata lumea castiga. Astfel, la fiecare 6 cosuri de cumparaturi in valoare de minim 50 de lei, clientii primesc automat o reducere de 35 de lei pe al 7-lea bon. De asemenea, toate bonurile de peste 50 lei din perioada campaniei intra automat in tombola pentru cei 6 ani de cumparaturi gratuite.

Promotia din magazine este dublata si de o activare pe pagina de Facebook BILLA Romania prin care fanii BILLA Romania au ocazia de a castiga saptamanal bonuri valorice de 50 de lei daca povestesc despre drumurile lor initiatice, expeditiile de regasire, anii sabatici sau calatoriile lor introspective.

 

"Pentru ca imaginatia ne este cel mai bine potentata de amintiri, ne-am dorit ca dupa o vara insorita sa combatem ploile si atmosfera tomnatica aducand zambetul pe buzele clientilor nostri prin rememorarea celor mai frumoase experiente cu impact pozitiv din viata noastra. Invitam pe toata lumea sa ni se alature in acest frumos film", a completat Raluca Mihaila.

 

Pornind de la ideea de regasire de sine prin introspectie si aventuri, filmuletele campaniei prezinta o serie de ipostaze amuzante si pline de sarm care il au in prim plan pe Al 7-lea Cos Gratis, secondat de prieteniile legate in periplul sau. Vom vedea rocker-ul motociclist, carutasul de pe un drum de tara, tinerii care canta la malul marii, domnisoarele cochete din club, calatorii obositi din microbuz, si nu numai. In total, 10 ipostaze simpatice in care oricine se poate regasi cu usurinta.

 

Campania debuteaza oficial in 22 septembrie cu mai multe spoturi filmate pentru TV si online si va continua pana in 19 octombrie cu o comunicare nationala integrata pe radio, presa scrisa, online, Facebook, metrou, OOH, dar si in magazine.

Regulamenul campaniei poate fi consultat pe site si pe pagina oficiala de Facebook BILLA Romania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related