25 de ani plini de viata - o sarbatoare de campanie marca Artvertising

25 de ani plini de viata - o sarbatoare de campanie marca Artvertising

O campanie aniversara este in sine o provocare, iar presiunea ideilor creative si a materialelor de exceptie este si mai mare atunci cand publicul tau este obisnuit cu lucruri neconventionale si atipice.

 

Brief

Pentru a marca implinirea a 25 de ani de la infiintare, compania Safir a solicitat agentiei Artvertising realizarea unei campanii aniversare care sa transmita filosofia si valorile companiei, continuand-o pe cea precedenta – Pui de maratonist, dar care sa fie total diferita de aceasta.

Crearea unui kit aniversar pentru o companie poate parea un lucru simplu, insa devine complicat atunci cand trebuie ca, in fiecare tiparitura, sa prinda viata filosofia si valorile brandului.

 

 

Context

Safir este o companie producatoare de carne de pui asociata ca brand cu Deliciosul de Vaslui – unul dintre produsele dezvoltate de aceasta, cu o identitate foarte puternica si o prezenta foarte buna in retelele de socializare.

Deliciosul de Vaslui este un personaj popular, jovial si foarte amuzant, iar personalitatea acestuia trebuia transferata companiei, prin intermediul acestei campanii aniversare, fara ca acest lucru sa para fortat si, mai ales, fara a afecta imaginea corporatista a acesteia.

Compania Safir, ca brand de companie, se adreseaza direct publicului business, iar o abordare nepotrivita, chiar si intr-un context aniversar, ar fi putut sa para gresita.

 

Provocare

Provocarea campaniei a fost de a da viata printurilor prin intermediul personajului, la nivel de culoare, miscare, fizionomie si comunicare, astfel incat kitul aniversar sa transmita dinamica si evolutia companiei si sa interactioneze cu destinatarul. Bineinteles, la modul propriu.

In plan concret, provocarile au constat intr-un studiu asiduu pentru adaptarea temei si identificarea unei idei si a unui mecanism care sa faca fiecare material sa se miste, transformandu-l din hartie in magie. Iar, apoi de a crea cele mai potrivite mecanisme pentru productie de serie, ceea ce inseamna constrangeri legate de tolerantele mici si incadrarea in dimensiuni standard.

Proiectarea si productia fiecarui reper au constituit un lung proces de optimizare, realizarea a numeroase prototipuri si identificarea solutiilor pentru rezolvarea tuturor problemelor aparute inainte de productia de serie.

 

Strategii:

Pentru a atinge acest obiectiv, au fost folosite ca strategii: (i) inserarea dinamicii, prin intermediul unor tehnologii specifice, in materialele printate; (ii) valorificarea personalitatii Deliciosului de Vaslui in comunicarea aniversara de brand; (iii) crearea unei povesti coerente care sa fie transmisa prin intermediul tuturor materialelor.

 

Ideea creativa:

Intotdeauna te-ai gandit la tiparituri, ca la un material static.

Ca nu se pot misca sau transforma intr-un personaj care sa interactioneze cu tine. Pe scurt, cum faci sa se transforme un numar intr-un logo, cum colorezi colorezi o imagine unei felicitari, cum faci un pui sa alerge intr-o agenda si cum il determine sa-si scoata palaria si sa salute la primele ore ale diminetei.
Astel, ideea creativa a fost transformarea unor materiale aparent statice in repere dinamice si neconventionale.

 

Concept:

Conceptul campaniei a fost construit in jurul numarului aniversar (25), valorificand spiritul si misiunea brandului. Astfel, mesajul campaniei a devenit: ”25 Ani Plini de viata”. 

 

Implementare:

Kitul aniversar creat de agentia Artvertising pentru compania Safir este cu adevarat plin de viata. Acesta contine: o cutie-surpriza care dezvaluie conceptul central al campaniei, o felicitare aniversara in care personajul Deliciosul de Vaslui prinde culoare la propriu, un calendar triptic inovator, care coleaza schimbarile fizionomiei personajului cu diferita stari ale acestuia, o agenda in care Deliciosul de Vaslui este in plin maraton, alergand la propriu, si un material promotional neconventional – cinespinner-ul, care agatat la fereastra, prin rotire in lumina razelor de soare, devine un instrument de comunicare: Deliciosul de Vaslui saluta respectuos, isi scoate palaria, transmitand bucurie printr-o urare simpla, de la primele ore ale diminetei.

Fiecarei componente a pachetului ii este dedicat un spatiu propriu, facand ca intreg ansamblul sa fie compact, robust, usor de manevrat si expediat.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related