In cadrul prestigioasei competitii internationale A-Design Awards, Ampro a castigat trei premii, doua argint-uri si un bronz. Proiectele premiate cu “Silver Award” inscrise in categoria „A packaging Design Award“ sunt Dr. Hart si Ampro Champagne Bottle, iar Nutline completeaza lista premiilor, situandu-se pe locul al treilea.
Odata cu validarea premiilor obtinute, Ampro ajunge in prezent la un numar total de 45 de distinctii internationale. Conceptul din spatele suplimentelor alimentare Dr. Hart a fost apreciat datorita simplitatii ideii si claritatii executiei.
Proiectul de redesenare a ambalajelor Nutline, lansat in piata la inceputul lunii aprilie 2016 de Intersnack Romania, a excelat la capitolul solutie creativa. Iar cel mai mare punctaj acordat agentiei de catre juriul A-Design Awards a mers spre „Ampro uplifting Bottle“ – lucrare selfpromo Ampro.
"Este din ce in ce mai greu sa castigi premii in aceasta breasla. In contextul in care numarul de branduri din piata creste exponential de la an la an, la fel se intampla si cu ideile originale, ce lasa din ce in ce mai putin culoar pentru lucrari remarcabile", declara Mihaela Dumitrescu (Client Service Director Ampro).
A-Design Awards, editia 2015-2016, a reunit mii de creatii ale designerilor din toate colturile lumii. Fiecare inscriere din competitie este nevoita sa treaca de probele eliminatorii foarte exigente pana cand poate ajunge in fata juratilor.
Depasirea cu succes a primei etape atrage dupa sine evaluarea lucrarilor de catre experti recunoscuti in domeniu, profesionisti si antereprenori in design creativ structural, spatial si vestimentar. Gala de decernare a premiilor a avut loc in orasul Como din Italia.