Brandul de vin AVINCIS a luat nastere in 2007, cand Valeriu si Cristiana Stoica, care au decis sa dea o noua viata viei familiei, situata in Dragasani, in regiunea dealurilor subcarpatice. AVINCIS a fost de la bun inceput gandit ca simbolul renasterii vinurilor romanesti, sub semnul traditiei si modernitatii, o intoarcere la origini, dar in acelasi timp o privire spre viitor.
"Ideea a fost de a crea un brand care sa cucereasca publicul pasionat de vinuri prin calitatea produselor, dar si prin povestea cu care vine la pachet, o poveste despre traditii, istorie, autenticitate, familie", explica Andreea Micu (owner al cramei AVINCIS).
Andreea Micu (owner al cramei AVINCIS)
Industria vinului romanesc este in continua dezvoltare, iar in cei 26 de ani de la revolutie, cramele romanesti au reusit sa se evidentieze din punct de vedere calitativ. O data cu aceasta crestere s-au dezvoltat si campanii de comunicare din ce in ce mai complexe, care au vizat in primul rand educarea publicului din Romania, urmate de campanii specifice, avand ca obiectiv cresterea gradului de constientizare a unui anumit brand sau dezvoltarea si promovarea unui domeniu adiacent, enoturismul.
Si in acest domeniu castiga brandurile care stiu sa comunice creativ, adaptat, in timp real pe canale potrivite pentru publicurile lor tinta. In cazul brandului AVINCIS, strategia a fost dezvoltata si implementata de catre RANEvents Communication, printr-un mix integrat de comunicare: media relations, bloggers & celebrities engagement, events, B2B.
Componenta de social media a avut si are un rol foarte important in mixul integrat de promovare prin concentrarea efortului de comunicare asupra cresterii comunitatii de fani prin media suport constant, integrare 360° cu celelalte activitati pentru a obtine Facebook leads (PR traditional, media, online); generare reach & engagement (vizualuri dedicate, concursuri, postari tactice, media suport, strategie de hashtags), dar si schimbarea perceptiei asupra brandului de la „traditional” la „premium-modern” (comunicare zilnica orientata catre schimbarea tonului mesajului, imagini potrivite pentru fiecare categorie de public, media suport orientata catre diverse tipuri de public).
"Desi industria vinului a adoptat mai greu tehnologiile bazate pe folosirea internetului, ne-am dorit sa fim prezenti inca de la inceput pe retelele de socializare pentru ca doar astfel puteam extinde dimensiunea sociala si permite consumatorilor sa interactioneze cu brandul. Prioritatea noastra a fost dezvoltarea unei strategii de continut coerente, in linie cu valorile AVINCIS, care sa se bazeze pe componenta vizuala sugestiva, numeroase concursuri pentru comunitate, rasplatire fani loiali si cel mai important, educare si creare de povesti vs. vanzari", a declarat Anca Marcu (PR Manager, RANEvents Communication).
Recunoastere internationala
In 2015, trei dintre vinurile AVINCIS au fost incluse in topul World Wine Awards al celor mai bune vinuri din lume. Astfel, „Avincis Cramposie Selectionata 2013”, „Avincis Cuvee Andrei Cabernet Sauvignon 2011” si „Avincis Feteasca Regala-Pinot Gris 2013” au primit medalia internationala de bronz, in cadrul unei competitii riguroase, al carei juriu a fost format din 240 de profesionisti, dintre care 85 au titlul de „Master of wine”.
In iunie 2015, cele trei vinuri AVINCIS au castigat medalia de bronz la „Decanter”, cea mai mare competitie internationala de vinuri pornita in 2004 si care atrage, anual, peste 15.000 de participanti.
Vila Dobrusa
Anul acesta, AVINCIS a marcat cinci ani de la deschiderea cramei Dobrusa, situata in regiunea dealurilor subcarpatice, la portile manastirilor din nordul Olteniei. Noua crama, proiectata de arhitectul Alexandru Beldiman, se remarca prin arhitectura moderna si inedita si gazduieste evenimente exclusiviste si degustari de vin.
"Astfel, o vizita la crama devine mai mult decat o experienta a degustarii de vinuri, fiind o incursiune in istoria si traditiile zonei, o ocazie unica de a descoperi povestile unui pamant binecuvantat. Asta face vinurile AVINCIS speciale si le deosebeste intr-o mare de produse serializate, create industrial si care nu au in spate nimic autentic", spune Andreea Micu (owner AVINCIS).