Ioana Cristina Casapu si romanul generatiei Y romanesti, despre apropiere autentica in vremea lui Tinder

Ioana Cristina Casapu si romanul generatiei Y romanesti, despre apropiere autentica in vremea lui Tinder
Foto: Vlad Rotaru

Ioana Cristina Casapu e peste tot. Bucati din ea sunt imprastiate prin toata Capitala, acolo unde e creativitate de produs si de consumat: un articol in .ro, o expozitie la o galerie din oras, ziarul de duminica, campania de Facebook a unui mall, pozele unei vedete de pe la noi si nu numai. Daca nu, sigur ai intalnit-o macar o data in Control. Mai stim noi oameni de genul asta.

Jurnalism, fotografie, comunicare si productie media sunt formele pe care le ia forta ei creativa. Pe diploma ei de absolvire scrie “economist”, dar a ajuns sa se foloseasca de scris si de fotografie, ca mijloace de expresie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related