Electrica lanseaza campania de imagine „Povestea luminii”, o campanie prin care pune in lumina povestile nespuse ale romanilor. Sunt povesti nevazute, personale, care vorbesc despre cine suntem si ce ne face cu adevarat fericiti. Despre cum energia electrica schimba viata de zi cu zi, creeaza bucurii, experiente, amintiri.
De 120 de ani, Electrica lumineaza scolile, salile de teatru, bibliotecile, casele sau parcurile romanilor. Ne bucuram zilnic de ceea ce energia electrica ne ajuta sa facem - studiu, munca, pasiuni. In fiecare astfel de spatiu, lumina este martorul unor povesti unice, pe care le vegheaza. Doua dintre aceste povesti vor fi prezentate in doua spoturi TV emotionante, care vor fi difuzate incepand cu 15 septembrie.
Primul spot spune povestea copilariei, a pasiunii, a cat de putin trebuie sa oferim pentru a face o bucurie mare altora.
Al doilea spot vorbeste despre viata de zi cu zi, despre familie si despre lucrurile mici care, la finalul zilei, ne fac fericiti.
“Acum mai bine de 120 de ani era iluminat electric primul oras din Romania, azi energia electrica este o parte fireasca din viata noastra de zi cu zi. In acesti ani, Electrica a fost martora la povestile din casele a milioane de romani. Campania „Povestea luminii” vorbeste tocmai despre asta, despre emotii, realizari, surprize. In contextul in care societatea moderna a asimilat si a integrat atat de mult inovatia in modul de viata cotidian, este usor sa uitam ce sustine progresul si oportunitatile. De aceea, campania Electrica isi propune sa redescopere rolul energiei si sa vorbeasca despre ea ca fiind realul catalizator al vietii de zi cu zi”, a declarat Marius Chican, Head of Marketing, PR & CSR Electrica.
Povestile luminii sunt relevante si inspirationale pentru fiecare dintre noi, de aceea campania va fi puternic sustinuta in media printr-un mix complex de canale, gandit sa duca mesajul brandului catre cat mai multi clienti ai companiei. Va fi folosita o plaja larga de statii TV, urmarind sa surprinda tipologii diverse de clienti, cu obiceiuri de consum variate, mergand de la cele mai puternice statii generaliste, pana la posturile de stiri, filme sau canalele de hobby.
Pentru publicul activ, conectat la informatia online, pentru publicul specialist sau cel de business va exista o componenta digitala solida, completata de reprezentarea in cele mai puternice cotidiene nationale. Presa locala, retelele de socializare si panotajul stradal vor fi de asemenea activate in campanie.
Vizualurile campaniei
Intregul efort de comunicare va vorbi publicului despre valorile companiei, impactul pe care il are in viata fiecaruia dintre noi, precum si despre contributia ca brand romanesc de top la dezvoltarea economiei locale.
La dezvoltarea campaniei au contribuit McCann WorldGroup Romania si United Media Services, impreuna cu Family Film si regizorul Razvan Marculescu.
Electrica este lider pe piata de distributie si furnizare a energiei electrice din Romania, precum si unul dintre cei mai importanti jucatori din sectorul serviciilor energetice. Pozitia de top este sustinuta atat de rezultatele economice, cat si de o experienta in domeniu ce se intinde pe aproape 120 ani.
Grupul Electrica are o arie de cuprindere nationala - cu organizare in trei zone pentru distributia energiei electrice: Transilvania Nord, Transilvania Sud, Muntenia Nord si pe cuprinsul intregii tari pentru funizarea energiei electrice si pentru intretinere si servicii energetice.
Din iulie 2014, Electrica este o companie cu capital majoritar privat, listata pe bursele de valori din Bucuresti si Londra. Electrica este singura companie romaneasca din domeniul distributiei si furnizarii energiei electrice din Romania.