Heineken® lansează o nouă campanie UEFA Champions League, care îl are ca protagonist pe Jose Mourinho

Heineken® lansează o nouă campanie UEFA Champions League, care îl are ca protagonist pe Jose Mourinho

Heineken® lansează o nouă campanie UEFA Champions League, odată cu dezvăluirea noului spot TV, numit „Prep Talk”. Acesta îl are ca protagonist pe Jose Mourinho, antrenorul care a câștigat de două ori trofeul UEFA Champions League și este realizat de regizorul Guy Ritchie.

Noul spot TV face parte din campania Heineken® „Champion the Match”, care va fi lansată în mediile TV și digital cu ocazia deschiderii noului sezon UEFA Champions League 2016/2017. Campania îl prezintă pe Mourinho transmițând un mesaj inspirațional tuturor fanilor fotbalului de calitate din întreaga lume. Provocarea pe care o lansează tuturor suporterilor este de a se pregăti pentru seara meciului, trecând peste orice posibil obstacol.

Gianluca Di Tondo, Senior Director Global Heineken® Brand, HEINEKEN: „Pregătirile pentru serile de meci UEFA Champions League sunt cele care transformă experiența într-una cu adevărat memorabilă. Cu puțină viziune și efort, fanii, alături de prietenii lor, vor avea parte de o experiență unică. Dar, uneori, avem nevoie și de puțină inspirație și cine ar putea să transmită mai bine motivația unei experiențe Champion the Match decât Jose Mourinho.”

Jose Mourinho: „Heineken® a fost alături de mine pe linia de tușă pe parcursul întregii mele cariere UEFA Champions League. Îmi plac valorile pe care le are această marcă si în special dedicarea în promovarea unui consum responsabil. Filmările pentru Prep Talk au fost o experiență nouă și foarte plăcută. Guy Ritchie este un regizor foarte bun, care m-a făcut să dau ce e mai bun din mine.

Spotul, dezvoltat de Publicis Italia, marchează cel de-al 11-lea an de parteneriat între Heineken® și UEFA Champions League. Campania include adaptări globale și regionale ale spotului, care se pliază pe caracteristicile consumatorilor locali. Aceasta cuprinde și promo tag-uri personalizate în pauzele dintre meciuri. Campania va fi lansată în peste 90 de țări și se va derula pe parcursul întregului sezon 2016/2017.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related