[Echipa de teambuilding] "Cat de inalta era iarba?", ar intreba oracolul vacantelor de la Pastel

[Echipa de teambuilding] "Cat de inalta era iarba?", ar intreba oracolul vacantelor de la Pastel

Pentru echipa de teambuilding de la Pastel, important este ca toti cei care vin (si vin toti) sa ramana cu amintiri despre care sa vorbeasca la urmatoarea escapada - dar sa le stie doar ei. Inside joke-urile sa fie in continuu upgrade, locurile vizitate sa aiba mancare buna peste care se poate socializa in voie si totul sa se repete, intr-o forma sau alta, de cateva ori pe an.

Pana anul asta, erau instituite Happy Friday-urile cu board games sau picnicuri. Dupa care au schimbat macazul, au luat trenul din Franta (pe ala cu vacanta), si-au plecat pentru trei zile intr-o experienta compusa dintr-o "nunta" pe placul tuturor (mancare, muzica, mancare) si niste vizite pe la un parc acvatic si un mystery room. 

Sa aflam cu ce se mai ocupa Pastel cand isi ia liber de la statusul de "agentie":

 

Teambuilding-ul la Pastel: necesitate sau moft?

Ceva care a venit firesc. Nu de alta, dar noi suntem obisnuiti cu teambuilding-uri mici si dese, cheia marilor succese. Avem in fiecare luna tot felul de activari si evenimente interne si, bineinteles, Happy Friday-urile noastre vestite care ne incarca cu energie la final de saptamana.

Pentru noi e important sa ramanem in contact ca oameni, nu doar ca profesionisti si sa avem povesti impreuna, experiente de care sa radem, bancuri pe care doar noi sa le intelegem si secrete care sa ramana doar la noi in agentie :)

 

Frecventa

Pana anul acesta ne-am focusat pe teambuilding-uri scurte, de genul Happy Friday-urilor noastre, in care sa ne luam o zi pentru echipa si sa facem ceva impreuna, fie ca gateam, plecam la un picnic sau ne jucam board-games.

Anul acesta ne-am luat trei zile ca in povesti, ne-am facut bagajele si am plecat din zona noastra de confort. Si ne-a placut asa de tare, incat am promis ca in fiecare an sa avem macar un teambuilding de mare anvergura.

 

Cui ii revine taskul

Anul acesta am facut un mix de surprize cu alegeri democratice. Ca si pentru celelate activitati de echipa, coordonatorul principal a fost Oana, responsabila de internal communication si public affairs la Pastel. Ea s-a ocupat de concept, elementele logistice si tehnice si, in rest, am votat in echipa de la locatie pana la ce vom manca.

Ne-am impartit si in echipe de cate 3 si fiecare echipa a pregatit o activitate pentru celelalte in prima zi. Iar in a doua zi, doar Oana a stiut ce activitati se vor intampla, ele au fost secrete pana am ajuns la fata locului. Bineinteles, ca s-au facut pariuri, incercari de a ghici si spionaj, insa a reusit cu brio sa tina secretele mari pana la momentul faptei.

 

Structura si grupul

Structura teambuilding-ului a fost facuta dupa soare. Cat era soarele pe cer ne tineam de un program si de activitati stabilite, cu toata echipa. Cand apunea soarele, focusul se muta de la program si energie la chill si povesti, de uneori ne prindea soarele rasarind iar.

 

Memorii de teambuilding

Cu siguranta locurile unde se mananca bine si mult. Nu stiu cum se face, dar la noi in echipa mancarea ne uneste, ne face fericiti si rezolva orice alta problema. Deci distractia in echipa trece prin stomac.

 

Cine vine si cine nu vine

Vine toata lumea, este un teambuilding cu intreaga echipa, de la seniori la juniori, de la cei cu ani de vechime in Pastel pana la nou veniti. De aceea si stabilim din timp nu doar teambuilding-urile, ci si orice alta activitate de echipa, ca sa putem fi toti.

 

Ultimul teambuilding

Teambuilding-ul din vara aceasta a fost ca o nunta care a durat 3 zile, caci daca ar fi sa-l rezumam ni s-a parut ca ne-am ridicat de la masa, am dansat, am ras, ne-am asezat iar la masa si am mancat si tot asa. Am ras de cei care s-au lasat dusi de val, am dat-o in dedicatii  cand se crapa de ziua si s-a aruncat cu frisca, dupa norocul fiecaruia.

Cu siguranta am descoperit calitati de care nu stiam la colegii nostri. Ca exemplu, am fost la Mystery Room si in timp ce noi ne chinuiam sa descifram un cod ca sa deschidem un lacat, colegul nostru a reusit sa-l deschida ca in filmele de spioni, doar ascultand cum se auzeau cifrele cand le rotea!

In aventura noastra, am ajuns si la un Parc Acvatic, care avea o trambulina. Sa fim sinceri nu ne-am apropiat de ea, pana nu ne-au provocat niste copii. Nu puteam sa ne facem de ras, asa ca unii dintre noi au acceptat provocarea. Semnele acestui curaj au durat saptamani in sir, sub forma unor vanatai demne de Rambo.

 

Efectele

Pe langa vanatai si raguseala, noi am simtit ca suntem impreuna in treaba asta si ca vom fi mult timp de acum inainte. Desigur, ce a fost foarte dragut, este ca s-a nascut si un Oracol al teambuilding-ului, cu intrebari despre cat de inalta era iarba si care a fost digestivul preferat. Va lasam pe voi sa le ghiciti pe restul :)

 

The next check-in

Momentan suntem in repetitii, ne-am reluat bunurile obiceiuri cu activitati lunare de echipa, ca sa nu ne pierdem antrenamentul, nu de alta. Insa nu cred ca vom rezista mult si daca aveti vreo recomandare de loc unde se mananca bine si mult, acceptam provocarea.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 18 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related