Jorg Riommi, Chief Creative Officer al Publicis Romania, face parte din juriul celei de-a XXIII-a editie a Festivalului Golden Drum, in cadrul sectiunii „Best Practice”. Festivalul reprezinta una dintre cele mai importante competitii din lume in industria de advertising pentru regiunea Centrala, de Est si Sud a Europei si Orientul Mijlociu.
„Ma astept sa vad lucruri foarte interesante dintr-o regiune ce devine o referinta creativa din ce in ce mai puternica si recunoscuta international, unde lucrurile imposibile devin posibile. Exista o energie creativa puternica in Sud-Estul Europei si ma bucur ca sunt aici, iar in acest context, numirea mea in juriul Golden Drum ma bucura extraordinar de mult.”
Anul acesta, Jorg a fost prezent si in juriul festivalului CLIO Awards, sectiunea Audio & Audio Technique, a carui gala va avea loc pe 28 septembrie, la New York.
De-a lungul celor 14 ani in advertising, a mai jurizat in festivalurile Dubai Lynx Awards, New York Festivals si Eurobest.
Din 2014, de cand a preluat pozitia de Chief Creative Officer al Publicis Romania, agentia a castigat 60 de premii la festivaluri internationale si nationale, precum: Cannes Lions, D&AD, Eurobest, Effie Awards, Fibra Awards, Golden Drum, Internetics, New York Festivals, ADStars. Printre campaniile premiate se numara: Street View Test, Shop like a Jedi, Bernie Speed Test, #seatbeltb00bing.
Inainte de venirea sa la Publicis Romania, Jorg a petrecut trei ani ca Executive Creative Director la Saatchi & Saatchi Frankfurt (in ultimul an, coordonand si biroul din Berlin), unde a contribuit cu succes la evolutia Saatchi Germania de pe locul 38, in topul creativ in 2011, pe locul 5 in 2013.
Jorg a mai lucrat pentru Saatchi in Roma si Puerto Rico si a contribuit la proiecte si campanii de comunicare pentru agentiile din Madrid, Amsterdam, Paris, Copenhaga, Geneva, Bruxelles, Milano si New York.