[Faurari in fashion] Un designer bun trebuie sa-si fie propriul marketing manager, spune Andreea Tincu

[Faurari in fashion] Un designer bun trebuie sa-si fie propriul marketing manager, spune Andreea Tincu

Andreea Tincu are 26 de ani de "desenat moda" neintrerupti de dorinta tatalui ei de a da la Drept, lucreaza cu brandul Sense, ii place sa creeze hotarat si cu gandul ca o face pentru potentiale cliente ce-si doresc un produs vestimentar care sa le faca remarcate. In ceea ce priveste promovarea, Andreea ne-a spus ca: 

Un designer bun trebuie sa aiba si o parte de marketing manager in el. Daca nu intelegi piata si cat de importanta este promovarea, atunci este foarte greu sa rezisti intr-o lume atat de competitiva, cum este cea actuala.

Prin intreg parcursul ei ne plimbam mai jos.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related