Campania de promovare a Thailandei semnata de Craft Interactive

Campania de promovare a Thailandei semnata de Craft Interactive

Thailanda, prin ‘Tourism Authority of Thailand’ cu sprijinul Qatar Airways a pornit competitia The Thailand Race - cursa pentru Thailanda prin care echipe din Romania si Bulgaria vor participa in Bangkok, in cursa finala pentru marele premiu.

Mecanica competitiei “The Thailand Race” e compusa din 3 etapte. Se poate inscrie oricine, de pe orice dispozitiv web sau mobile, pentru a merge alaturi de Cabral Ibacka in cursa finala spre Thailanda.

“La inceput a fost ideea, dar ea a stat ascunsa intr-un cotlon pana cand i-am cunoscut pe ei - echipa Craft Interactive & Underweb. Am stiut dupa primul schimb de e-mailuri ca ei sunt oamenii care o inteleg si pot sa o aduca la viata.

The Thailand Race este, datorita lor si a partenerilor nostri Qatar Airways, unul dintre cele mai frumoase proiecte pe care am avut ocazia sa le realizam de-a lungul anilor. Va incurajam pe toti sa participati pentru ca nu se stie niciodata cum se aliniaza stelele si ati putea sa fiti chiar voi cei care pleaca in Thailanda!” (Tourism Authority of Thailand)

In prima etapa inregistrezi un video prin care incerci sa convingi juriul de ce vrei sa castigi competitia si iti faci cont online inregistrand video-ul si datele tale, pana pe 30 Septembrie.

In a doua etapa strangi cat mai multe like-uri si share-uri promovandu-ti pagina de pe site, ca sa ajungi in top 10 competitori cu sanse de a merge in finala din Thailanda. Pe 5 Octombrie juriul va anunta castigatorul/castigatoarea care il va insoti pe Cabral in aventura din Bangkok.

In a treia etapa incepe partea distractiva. In 22 Octombrie echipele din Romania si Bulgaria se vor intalni simultan in Bangkok, vor primi o suma de bani si o harta pentru a colectiona puncte in cele mai interesante obiective din Thailanda, pe un traseu predefinit, fiind urmariti online timp de 7 zile. Echipa castigatoare care se va intoarce la Bangkok cu cele mai multe puncte se va bucura de marele premiu, excursia vietii in Thailanda 2017.

Agentia Craft Interactive a fost desemnata pentru acest proiect digital, oferind consultanta, creatie, implementarea mecanicii si promovarea campaniei pentru Thailanda, prin servicii de design, UX, management de proiect, SEO, email marketing si productia web in parteneriat cu Underweb.

“Am descoperit la Autoritatea Thailandei oameni faini si dornici sa faca lucruri memorabile, ma bucur ca am fost noi cei care au gandit si desenat competita, pe care as numi-o unul dintre cele mai interesate proiecte de la inventarea Craft Interactive incoace. E atat de fain incat ma oftica faptul ca nu am voie sa ma inscriu, dar daca citesti aceste randuri nu mai sta pe ganduri, hai inscrie-te in aventura vietii tale!” (Liviu Florescu - Craft Interactive)

Echipa de proiect

Din partea Craft Interactive: Liviu Florescu, Alex Dobre si Bogdan Apetroaiei (Underweb);

Din partea clientului: Madalina Nan, Bogdan Gligor.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Craft Interactive

Suntem agenție de performance marketing. Construim mixul ideal de soluții digitale integrate, cu care creștem performanța și notorietatea business-urilor. Suntem specializați în Strategie digitală, Branding,... vezi detalii »

Campanii

Sectiune



Branded


Related