[Clientii vechi si noi] Andreea Stan, Interactions: Hobby-ul transformat in afacere – cel mai greu, dar si cel mai satisfacator client

[Clientii vechi si noi] Andreea Stan, Interactions: Hobby-ul transformat in afacere – cel mai greu, dar si cel mai satisfacator client

Andreea Stan, Account Director Interactions, vorbeste in titlu despre noile categorii de clienti care au aparut in ultimii ani. Chiar daca antreprenorii-hobby au buget mic, compenseaza la potential. Alaturi de ei, sunt cei care au casa in online si care vorbesc o limba comuna.

Nici clientii "vechi" nu au ramas intr-o paradigma fixa. Chiar daca nevoile sunt, pentru toti, aceleasi (crestere), briefurile arata o noua perspectiva asupra online-ului. 

 

Nu mi se pare ca s-au schimbat foarte mult nevoile/ dorintele clientilor, in aproape orice brief se atinge subiectul cresterea vanzarilor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related