Bogdan Mirica, despre "Caini": A fost o filmare foarte grea, dar fara compromis. Intr-un fel, simt ca filmul a iesit mai matur decat mine

Bogdan Mirica, despre "Caini": A fost o filmare foarte grea, dar fara compromis. Intr-un fel, simt ca filmul a iesit mai matur decat mine

Cel mai tanar director de creatie al retelei BBDO din Europa in 2006 (la 27 de ani), Bogdan Mirica este 10 ani mai tarziu premiant la Cannes-ul filmelor, sectiunea Un Certain Regard, cu primul lungmetraj regizat, "Caini". 

A intrat in publicitate din timpul facultatii, dupa ce a lasat framantarile deoparte si s-a dus tinta la domnul profesor Sorin Psatta. Adresarii "Buna ziua, sunt la Jurnalism, dar vreau sa lucrez in publicitate" i s-a raspuns cu un interviu la BBDO. Gazde: Puiu Oncescu si Lucian Georgescu (director de creatie si, respectiv, presedinte de agentie). Acestuia i-au urmat 6 ani si jumatate de advertising, dupa care a pus punct si-a luat-o de la cap in Londra. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related