Publicis Romania a obtinut trei trofee de aur si doua de bronz pentru campania sociala “Back Home Screens”, in cadrul Ad Stars Awards 2016. Campania, conceputa de Publicis Romania si implementata in colaborare cu Publicis Shanghai, a fost premiata la categoriile: Public Service, Media, PR si Outdoor.
"A fost o colaborare stransa cu Publicis Shanghai si suntem mandri ca ideea care s-a nascut la Publicis Romania a gasit, prin intermediul retelei Publicis, o intrebuintare atat de potrivita si plina de inteles in China, unde aceasta situatie dramatica atinge proportii foarte mari."
Jorg Riommi (Chief Creative Officer)
OPPO China, unul dintre cei mai mari producatori de telefoane mobile din lume, a identificat o problema dramatica la nivel national: dintre cei 200.000 de copii dati disparuti anual, doar 0.1% sunt gasiti. Impreuna cu ONG-ul “Baby Back Home”, OPPO a donat, de Ziua Internationala a Copilului, toate ecranele telefoanelor mobile din materialele de promovare print, outdoor si retail pentru a afisa imagini ale copiilor disparuti.
"Obiectivul a fost obtinerea vizibilitatii folosind resursele de comunicare deja existente. Faptul ca am dat un alt scop ecranelor de telefon din comunicarea brandului Oppo a fost o idee indeajuns de noua cat sa ridice multe sprancene si, in consecinta, sa atraga atentia maselor. Exact ce aveam nevoie pentru a servi o cauza atat de sensibila ca cea a copiilor pierduti. Vorbim de o inovatie in media la fel de curajoasa ca insusi brandul care a initiat-o."
Silviu Nedelschi (Group Creative Director)
Echipele participante:
Echipa Publicis Romania: Silviu Nedelschi – Group Creative Director, Romulus Petcan - Copywriter; Gabriel Gherca - Art Director, Raluca Iacob - Head of Strategy, Jorg Riommi – Chief Creative Officer.
Echipa Publicis Shanghai: Sheena Jeng - Chief Creative Officer, Coobe Leung - Creative Director, Kane Ma - Creative Partner, Lilian Zhu - Group Head, Kyle Sha - Senior Copywriter.