Incheiem seria despre doamnele care au ajuns sa conduca departamente de creatie. S-au spus multe, s-a intrat in detalii interesante, iar subiectul a ajuns in multe sufragerii si birouri din Romania. Din acest punct de vedere, ne-a iesit pasenta. Pe de alta parte, au fost si momente cand limbajul a fost coborat mult. Iar atunci cand asta se intampla, vorba lui Tolontan, pierdem cu totii. In ciuda complexitatii acestui subiect, cred ca e usor de tras o concluzie, totusi: are Steaua mai multe meciuri in Liga Campionilor in ultimii ani decat are publicitatea romaneasca directoare la Creatie. Iar asta chiar e pacat!
[Directoarea de Creatie] Evolutie? Da. Dar mai sunt niste bancuri cu blonde de redus la tacere, spun Laura Iane si Marius Tianu (Centrade Cheil)
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: