Ljubljana Poster Award 2016: Orasul Ljubljana este verde pentru tine. Fii activ! Fii pregatit!

Ljubljana Poster Award 2016: Orasul Ljubljana este verde pentru tine. Fii activ! Fii pregatit!

Festivalul Golden Drum si orasul Ljubljana invita tinerii creativi cu varste sub 30 de ani sa participe la concursul Ljubljana Poster Award, pentru realizarea celui mai creativ afis. Tema concursului este: Orasul Ljubljana este verde pentru tine. Fii activ! Fii pregatit! 

Autorul celui mai bun afis va castiga 3.000 de Euro din partea orasului Ljubljana, in timp ce festivalul Golden Drum ii va oferi castigatorului ocazia de a participa la editia din 2017 a festivalului, acoperind costurile de participare.

Autorii locurilor doi si trei vor fi, de asemenea, recompensati cu sansa de a participa la Golden Drum 2017. Proiectele pot fi inscrise in perioada 22 august - 15 septembrie 2016. Juriul concursului Ljubljana Poster Award va fi anuntat in zilele urmatoare.

 

Ljubljana este orasul sporturilor

Numarul iubitorilor de sport din Ljubljana creste in fiecare an, iar participarea la evenimente sportive, precum maratonul din Ljubljana, marsul de-a lungul gardului de sarma ghimpata, Three Member Team Run si maratonul Franja, a crescut intr-un ritm alert.

Prin aceste noi evenimente, Ljubljana devine tot mai recunoscuta la nivel international, gazduind evenimente sportive de amploare, precum Campionatul European de Baschet (2013), Campionatul Mondial de Judo pentru Juniori, Campionatul Mondial de Canoe Slalom si Campionatul Mondial de Ciclism Rutier pentru Amatori (2014).

Ljubljana dispune de numeroase complexe si zone sportive. In 2010, UEFA a clasat stadionul de fotbal Stožice in top 3 cele mai frumoase stadioane din Europa. In 2013, noua Casa a Sporturilor a fost inaugurata la Breg (Hiša športa naBregu) iar in 2015, cea mai veche piscina a orasului, Kolezija, a fost complet renovata.

In acelasi an a fost inaugurat si Centrul de Gimnastica Ljubljana. Administratia orasului se implica activ in educatia fizica a prescolarilor si a elevilor, a studentilor si adultilor prin programe anuale sportive. Locuitorii orasului sunt incurajati sa isi petreaca timpul liber intr-un mod cat mai activ, avand la dispozitie multe spatii verzi si zone de recreere. Parcurile si zonele de agrement recent deschise au fost primite cu mult entuziasm de locuitorii orasului din toate generatiile si sunt frecvent vizitate.

 

Brief-ul concursului Ljubljana Poster Award 2016 

Participantii la concurs trebuie sa creeze un poster care sa prezinte Ljubljana drept un oras al sporturilor, in numeroasele sale spatii verzi.

Afisul are scopul de a incuraja rezidentii si vizitatorii orasului sa participe la activitati sportive in natura, Ljubljana avand numeroase spatii verzi - peste 542 m2 /locuitor.

De asemenea, orasul dispune de 90 de hectare de spatii verzi dezvoltate din zone degradate si refacute. In strategia de comunicare, orasul vrea sa se concentreze pe activitati precum jogging, hiking, ciclism, fitness in aer liber, canotaj, vaslire, inot, sporturi urbane, golf, tenis, volei de plaja, baschet si fotbal. Design-ul propus trebuie sa permita realizarea unei serii de afise si sa fie adaptat pentru mai multe canale de comunicare (digital media, machete print, etc.).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Campanii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related