De la Pikachu la Activachu. Perceptum a strans toti Pokemonii rari la Untold si le-a dat puterea Rexona

De la Pikachu la Activachu. Perceptum a strans toti Pokemonii rari la Untold si le-a dat puterea Rexona

Pentru prezenta la cel mai bun festival european, distinctie primita anul acesta de Untold, Rexona avea nevoie de o strategie originala, care sa valorifice la maximum potentialul de marketing al acestui eveniment. Solutia castigatoare s-a numit “Prospetime la fiecare miscare pentru marea vanatoare #PokemonGo”, campania de activare on-ground conceputa si dezvoltata de Perceptum, care a reusit sa creeze, in Cluj, adevarate puncte fierbinti de intalnire intre participantii la festival si brandul Rexona.

Timp de 4 zile, Rexona a fost aproape de un public tanar, entuziast, cu un stil de viata dinamic si deschis la provocari, potrivit perfect cu profilul consumatorului noii game de produse, Rexona Active Shield. Pentru a scoate in evidenta calitatile produselor, protectia maxima pe care o ofera persoanelor active, precum si tehnologia inovatoare MotionSense prin care sunt eliberate microcapsule de prospetime la fiecare miscare, idea jocului Pokemon Go s-a potrivit manusa: evolutia pokemonilor este conditionata de deplasarea jucatorilor, iar jocul insusi este o invitatie la activitate fizica, la miscare in aer liber.

Personajele principale ale activarilor propuse si implementate de Perceptum au fost doua produse Rexona transformate in Pokemoni: Activachu si Frechizard. Numele au fost concepute pornind de la doi dintre cei mai doriti si mai cunoscuti pokemoni: Charizard si Picachu si adaptate pentru a face conexiunea cu stilul de viata ”activ” si “fresh” pe care Rexona il sustine prin gama de produse promovata.

Campania propriuzisa a inclus atat activari in interiorul jocului Pokemon Go, prin lansarea de “lures” (momeli) in Pokestop-uri din Cluj intens frecventate de publicul festivalului, cat si outdoor marketing, prin plasarea unor panouri de campanie in zonele respective. Publicul a raspuns cu entuziasm invitatiei de a se fotografia alaturi de aceste panouri si au postat pe retelele sociale selfie-urile facute alaturi de Freshizard si Activachu, amuzati de jocul de cuvinte creat si de ineditul acestei experiente.

“Am mers pe originalitate, am mizat pe entertainement si am castigat astfel atentia si increderea publicului prezent la Untold. Fiind un public pus pe distractie, personajele Activachu si Freshizard s-au potrivit manusa momentului, atragand atat simpatia jucatorilor impatimiti Pokemon Go, cat si celor care doar au auzit de isteria provocata de acest joc. In final, cifrele vorbesc de la sine. Panourile de campanie au fost vazute de peste 100.000 de participanti la festival, jucatorii de Pokemon Go au fost atrasi in locatiile respective de “momelile” plasate timp de 4 zile, iar cei mai activi pe retelele sociale au postat fotografii alaturi de personajele Rexona. Reteta Perceptum a fost si de data aceasta una castigatoare, pentru ca a tinut cont atat de valorile de brand, cat si de valorile publicului si a adoptat unul dintre cele mai fierbinti trenduri ale momentului: PokemonGo-mania.”, a declarat Raluca Ghilea (Director Executiv Perceptum).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related