Eyecandy monsters - oximoron, dar si atelier handmade de mutunachi

Eyecandy monsters - oximoron, dar si atelier handmade de mutunachi

Sa stiti ca pluralul cuvantului 'mutunache' este tot 'mutunache', dar poate fi folosit si 'mutunachi', la o adica. Cu placere!

Oana Rapeanu se afla in spatele acelor monstri numai buni de privit, pe care poate i-ati vazut pe Facebook. Numele sub care ei se transforma din dihanii inspaimantatoare, in monstruleti simpatici este Eyecandy Monsters. Oana are un full-time job in post-productia publicitara, si un part-time in care se joaca in cele mai felurite moduri cu monstrii acestia simpatici. Primul ii aduce banii, cel de-al doilea, faima pe piata handmade. Si bani, uneori. Hai sa vedem!

 

Background

Am studiat Imagine de film, lucrez intr-o casa de productie de 11 ani ca manager de postproductie si director scout iar in 2009, la un moment dat am inceput sa ma joc desenand niste monstri care dintr-o data s-au hotarat sa se transforme in jucarii moi, coltoase si monstruoase. Am devenit Eyecandy Monsters si de atunci imi transform joaca in jucarii.
Totul a inceput ca un experint personal insa curand am primit o comanda mare de la o banca si asa am inceput sa imi iau proiectul in serios.

 

Jobul

Ma gasiti la Reloadfilm, acesta este day-jobul meu. Adica ziua postproduc spoturi publicitare si noaptea produc jucarii monstruoase. Dupa facultate am avut cateva joburi tot in zona caselor de productie, apoi m-am potrivit cumva cu Reloadfilm si am migrat usor spre zona de postproductie, care este o zona foarte bogata vizual, in care m-am adaptat instant si care a devenit zona mea de confort.

 

La atelier

Sunt singura printre atatia mostri dar nu ma pot plange, e chiar amuzant. Insa imi caut ajutoare cand am comenzi mai mari. Atelierul meu este acasa, am o camera dedicata schitelor, materialelor, tiparelor si intregului haos implicat in nasterea unor monstri.

 

Program de monstri

Nu am un program fix, depinde de ce idei imi vin si cat de repede gasesc solutia portivita. Cateodata imi petrec cate o noapte in atelier, cateodata cate un weekend. Ma bucur de incredea clientilor mei care imi lasa de obicei destul timp ca sa vin cu o idee pe placul lor si nu imi impun un anume program fix.

Daca ar trebui sa caut o periodicitate, as spune ca timpul de gestatie varianza in atelierul Eyecandy Monsters. Dar in general o data la 2-3 luni apare o creatura noua sau o familie de creaturi.

 

Cat de dificil este?

I-as spune monstruos de frumos, nu dificil. Este un slogan al meu cu care impanzesc paginile de Facebook ale prietenilor de ziua lor si nu numai.

 

Monetizarea

Eyecandy Monsters este un side-project care nu are cum deocamdata sa-mi aduca un venit constant, ci doar ocazinal. Mi-as dori sa-l transform intr-un mic business, insa recunosc ca nu ma pricep prea bine la acest demers si cred ca ar trebui sa ma pot dedica in totalitate lui.

 

Inspiratia

Imi iau inspiratia din orice! Si chiar cred ca un pic de jucaosenie ne ajuta sa rezolvam problemele cele mai dificile si asta incerc sa aduc eu prin personajele mele.

 

Evenimente, targuri

Apar destul de rar pe la evenimente pentru ca imi impart timpul monstruos cu Reloadfilm . Imi place sa particip in Decembrie la MadeInRO pentru ca mi se pare ca ma potrivesc in selectia de participanti si chiar imi place cum este organizat. As zice ca fenomenul handmade in Romania isi traieste, in momentul de fata, adolescenta.

 

Promovarea

Deocamdata, postez pe Facebook ce finalizez si reusesc sa fotografiez pana la livrare. Mai colaborez cu Rod-Carturesti de cativa ani si ei imi expun jucariile in Libraria Verona si in Carturesti Carusel.

 

Ce ar urma?

Un Atelier cu niste monstri ajutatori, un mini shop online usor de accesat, o lista de comenzi constante, livrari rapide, mai multe colaborari cu artisti - ceva ce am inceput de curand cu Creaturi Dragute,  lansarea unei colectii de obiecte decorative supradimensionate pentru interioare monstruoase si inaugurarea primei sculpturi moi undeva intr-un parc din Bucuresti.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related