Cu siguranta ai observat in urma cu cateva saptamani stunt-ul Strongbow din Piata Roma. Poate te intrebi ce cauta o mierla supradimensionata, realizata din gazon verde natural, in mijlocul Bucurestiului, la kilometrul zero?
Actiunea, care se inscrie intre initiativele pornite de Strongbow® la nivel global, face parte din platforma de comunicare Urban by Nature, lansata anul trecut de catre Strongbow® si Ogilvy Romania, si are ca scop comunicarea intr-un mod inovator si modern a principalului mesaj de brand: integrarea naturii in oras prin initiative originale si ingenioase.
Campania ce se deruleaza in prezent pe TV si in mediile digitale are ca scop promovarea variantei Strongbow® Red Berries (cidru de mere cu fructe de padure) si propune o noua tema din platforma Urban by Nature: readucerea naturii in mediul urban si incorporarea acesteia in oras cu ajutorul pasarilor salbatice care s-au adaptat vietii din oras cuibarind in crapaturile cladirilor si hranindu-se cu fructe, ale caror seminte le raspandesc ulterior, contribuind astfel la refacerea ecosistemului.
"Am plecat de la ideea de a reconecta omul cu natura. Si, treptat, ne-am dat seama ca, pentru a face acest lucru e suficient sa incetinim putin ritmul de zi cu zi. Asa am descoperit, de exemplu, ciripitul pasarilor din oras, care sunt pretutindeni si deloc putine.
De ce nu am spune si altora despre asta? Si cum mierla este cea mai raspandita pasare salbatica din Bucuresti, am construit varianta ei „verde”. Inalta de 5 metri, deci impresionanta ca dimensiune, pentru a fi siguri ca nu va trece neobservata.", povesteste Andreea Pirvu (Senior Copywriter Ogilvy Romania).
Cel mai bun exemplu de reconectare a naturii cu orasul il reprezinta numeroasele specii de pasari salbatice, care au inceput recent sa se aventureze si chiar sa cuibareasca in mediul urban. Pornind de la aceste premise, Strongbow® si Ogilvy au realizat in jurul stunt-ului o serie de activari #urbanbynature neconventionale: primul #urbanbirding din Bucuresti, coordonat de Doru Panaitescu si Cristian Mihai, la care au participat Strongbow cider friends, bloggeri si jurnalisti pasionati si in acelasi timp constienti de importanta naturii in oras. Ulterior, „mierla” a fost redata comunitatii, fiind mutata pana la finalul lunii iulie in Parcul Herastrau, locul din oras in care gasim cele mai multe pasari.
Si cum Strongbow® nu rateaza nicio ocazie de a alunga monotonia din viata noastra, aceasta mutare a fost marcata printr-un eveniment la care au participat in jur de 300 de adepti ai stilului „urban by nature”, consumatori fideli Strongbow® si cider friends. Acestia au baut Strongbow cu gheata, au dansat in iarba pe ritmurile lui Victor Stancov si au asistat la o proiectie de filme despre natura selectate impreuna cu prietenii de la ShortsUP.
"Ne dorim ca actiunile noastre sa-i inspire pe consumatorii de cidru si sa gaseasca la randul lor noi modalitati de a integra natura in viata lor intr-un mod creativ si placut.", afirma Eliza Serban (Group Brand Manager Cider, Heineken Romania).
Seria de actiuni neconventionale din cadrul campaniei Local Act Red Berries au fost surprinse de catre echipa globala Strongbow® intr-un video ce va face inconjurul lumii si va fi difuzat la nivel international in toamna acestui an.