Pentru cei care doresc sa vada ca sa creada, Toyota Romania, cu sprijinul Kubis Interactive, a gasit solutia prin care sa le demonstreze acestora cat de performante sunt hibridele Toyota.
“Testul Adevarului” este prima aplicatie inteligenta prin care soferul poate sa vada, in timp real, rezultatele test drive-ului si sa inteleaga mai bine cum functioneaza masina pe care o conduce.
In timpul test drive-ului, un dispozitiv conectat la computerul de bord al masinii inregistreaza performantele vehiculului pe traseu, cu posibilitatea de a arata live detalii despre procentajul de condus in modul electric, consum, ruta, distanta parcursa, durata si viteza medie.
La finalul test drive-ului, clientii primesc o diploma, dar si un e-mail care contine toate informatiile traseului parcurs in “Testul Adevarului”. In acelasi timp, soferii care nu au avut sansa de a conduce inca hibridele Toyota se pot inscrie si pot urmari rezultatele test drive-urilor pe website-ul Toyota.
“Ne-am propus sa dezvoltam o experienta unica si interactiva de test drive, prin care sa demontam miturile referitoare la vehiculele hibride. Aplicatia este un proiect inovator, prin care ne dorim sa incurajam testarea hibridelor Toyota si promovarea segmentului de masini verzi”, spune Vlad Vladescu, Brand Manager Toyota Romania.
Agentia de digital responsabila cu implementarea proiectului a fost Kubis Interactive, partenerul Toyota Romania de peste 7 ani. Echipa care a contribuit la campanie s-a aratat entuziasmata de ideea de a folosi tehnologia pentru a transforma un test drive intr-o experienta memorabila.
”Ne bucuram ca am fost implicati in acest proiect, este o idee ingenioasa care demonstreaza calitatea si avantajele tehnologiei Toyota Hybrid”, marturiseste Cezara Bata, Account Manager, Kubis Interactive.
Aflate pe locul 1 in Romania, hibridele Toyota au toate caracteristicile necesare unor adevarate “masini verzi”: se conduc usor, sunt silentioase si se incarca prin franare, nu la priza. Mai mult decat atat, sunt de doua ori mai eficiente in ceea ce priveste consumul fata de vehiculele conventionale si au emisii CO2 mici. Astazi, in toata lumea, peste 9 milioane de soferi conduc hibride Toyota.
Echipele care au contribuit la campanie sunt:
Din partea Kubis Interactive:
Cosmin Nicola (Art Director); Sebastian Popa (Web Developer); Marian Ciungu (DOP); Cezara Bata (Account Manager); Talida Cristea (Group Account Director)
Din partea Toyota Romania:
Vlad Vladescu (Brand Manager); Stefan Sirbu (Digital & Brand Coordinator); Diana Stan (Director de Marketing Toyota & Lexus Romania)