EFFIE 2016 completeaza procesul de jurizare cu o dezbatere sustinuta de 10 moderatori

EFFIE 2016 completeaza procesul de jurizare cu o dezbatere sustinuta de 10 moderatori

Incepand cu editia 2016, Effie Romania se aliniaza integral formatului international, extinzand misiunea Effie de la un festival de premiere a campaniilor de marketing eficiente spre o platforma cu mai multe evenimente, workshop uri si materiale axate pe zona de invatare si feedback pentru un marketing eficient. Miza este de a creste standardele pietei de marketing si comunicare din Romania prin transmitere de know-how si dezbateri care sa vina in completarea recunoasterii oferite de trofeele Effie.

Una dintre cele mai importante modificari este adusa procesului de jurizare prin introducerea dezbaterilor moderate.

Cei 10 moderatori care vor avea rolul sa initieze si sa conduca discutiile intre membrii unui juriu format din profesionisti din top management in companii si agentii de advertising sunt: Adina Nica, Managing Director Open-I Research, Adriana Gherman, CMK Senior Manager The Procter & Gamble Company, Angela Gavrilescu, Senior Consultant The Network, Dan Zloteanu, Business Consultant & Marketing Researcher MRI Research & Consulting / part of TheNetwork, Diana Flutur, Managing Director, Owner MRI Research & Consulting / part of TheNetwork, Eusediu Margasoiu, Managing Partner The Network, Iuri Constantinov, Marketing Director The Nielsen Company, Mihaela Alexandru, Research Director 360Insights, Madalina Carstea, Custom Research & Strategy Director GFK si Narcis Horhoianu, Marketing Director Heineken Romania.

Daca pana acum fiecare din cei 60 de membri ai juriului nota studiile de caz individual, noua strategie incurajeaza discutiile intre acestia. Rolul moderatorilor va fi sa creeze contextul in care membrii juriului sa inteleaga cat mai bine specificul fiecarei categorii, dar si al fiecarui studiu de caz prin intrebari ajutatoare care sa elimine pe cat posibil orice nelamurire.

In plus, toate aceste discutii vor contribui la final la realizarea Effie Insight Guide - un material care va sumariza cele mai importante reactii si sugestii ale juratilor despre tendintele observate in urma sesiunilor de jurizare. Effie Insight Guide va fi un instrument menit sa ajute agentiile si clientii sa creeze campanii cat mai eficiente, dobandind o imagine cat mai buna asupra pietei.

Inscrierea cazurilor, jurizarea si moderarea se vor face toate dupa un cadru format din patru puncte-cheie: Communications challenge and objectives, Strategic insights and idea, Bringing the idea to life & Results.

Vor exista doua runde de jurizare, precum si doua ceremonii de premiere – prima axata pe nominalizati, iar cea de-a doua pe castigatori. Acest nou aspect introdus tot anul acesta accentueaza faptul ca focusul nu mai este indreptat catre gala de premiere, ci catre procesul de invatare.

 

CALENDARUL ROMANIAN EFFIE AWARDS 2016

  • Perioada de inscrieri: 20 aprilie – 25 august
  • Gala Effie Nominees – 8 septembrie
  • Gala de Premiere Effie 2016 – 22 septembrie

Expertiza EFFIE este garantata de cei 47 de ani de activitate, 39 de tari si 47 de programe dezvoltate. EFFIE masoara eficienta de aproape jumatate de secol si, cu fiecare an ce trece, adauga in portofoliul festivalului exemple de bune practici implementate in nenumarate comunitati.

Astfel, datorita tuturor campaniilor inscrise de catre agentii din intreaga lume, EFFIE va deveni un manual dedicat acestei industrii. Urmatorul pas in ADN-ul EFFIE va fi sa transmita mai departe toate aceste cunostinte invatate investind in oameni si contribuind la evolutia industriei.

EFFIE Awards este un festival international sub licenta EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat in 1968, in SUA. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marca al industriei de marketing si comunicare, organizat de International Advertising Association Romania (IAA Romania), in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) si implementat de The Institute.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related