BRD si Jazz pentru IMM – inca invatam de la antreprenori  

BRD si Jazz pentru IMM – inca invatam de la antreprenori  

Campania BRD pentru IMM – ‘Succesul de azi e in toate greselile de ieri’ este un dialog deschis cu o noua ‘specie’ de antreprenori: cei care au trecut prin criza si care au invatat din ea sa fie pragmatici, moderati, precauti. Astazi economia da semne ca si-a revenit,  ajutata si de noile masuri de relaxare fiscala intrate de la inceputul anului. Datorita acestor semne bune, dupa multe incercari, antreprenorii indraznesc sa se gandeasca la succesul afacerii lor.

‘’Discutand cu antreprenorii nostri, printre care si cei care apar in spotul “de ce?”, am descoperit ca antreprenoriatul este despre a incerca pana iti iese, este despre a gresi, dar si despre a merge mai departe, invatand din aceste greseli. Greselile sunt la baza celor mai bune lectii de viata si, implicit, de business. Toata lumea vede succesul, insa putini sunt cei care stiu toate greselile din spatele lui. Si tocmai aceasta latura ni s-a parut interesanta, in ea am gasit “tensiunea” de care aveam nevoie pentru a aduce la viata povestea antreprenorului roman”, a declarat Gabriela Simion, Director Executiv  Marketing si Management de Produse, BRD Groupe Societe Generale.

 

“Gresind. Asa am ajuns la ideea ‘Succesul de azi e in toate greselile de ieri’. Au fost respinse intern nenumarate idei, ganduri, revelatii. Pana am ajuns sa definitivam mesajul si executiile pe toate canalele, am scris si rescris mesajul de nici nu mai stim cate ori. Greseli. Greseli din care am invatat cum sa vorbim cu antreprenorii trecuti prin criza - asa s-a nascut executia TV ‘Succesul’. Si cum sa-i ascultam – asa s-a nascut executia TV  ‘De ce te-ai facut antreprenor?’ ‘’, a spus Alina Varlanuta, Senior Copywriter Jazz.

Pe langa TV, mesajul campaniei BRD pentru IMM se contureaza si se completeaza pe celelalte canale: executii online (bannere, facebooks ads) si offline prin materiale dedicate antreprenorilor (atat de brand, cat si de produs – linia de credit), postere in toate sucursalele BRD cu antreprenorii al caror curaj ne-a inspirat. Special pentru aceasta campanie am lansat si seria de filmulete ‘Sunt antreprenor’ de pe  brd.ro/suntantreprenor, in care antreprenorii vorbesc despre greselile pe care le-au facut in business-ul lor.

‘Succesul de azi e in toate greselile de ieri’ este un pas curajos, dar pragmatic, pe care BRD il face pentru a veni in intampinarea nevoilor antreprenorilor, din dorinta de a deveni banca inspirata de succesul lor. 

 

TVC

 

 

Echipele

Echipa Jazz:

Alina Varlanuta, Senior Copywriter
Raluca Matei, Senior Art Director
Andreea Ghenoiu, Group Creative Director
Andrei Stanciu, Copywriter
Sebastian Dragus, Designer
Alexandru Buta, Art Director
Valentin Suciu, Partner & Creative Director
Alexandra Coanca, Junior Account Executive
Georgiana Rotaru, Account Manager
Loredana Saru, Client Service Director
Irina Pencea, Partner & Strategy Director

Echipa BRD:

Gabriela Simion, Director Executiv Marketing si Management Produse
Mircea Tomescu, Director Comunicare
Mihaela Olaru, Director Daily Banking Marketing
Luiza Vrinceanu, Brand Communication Manager
Irina Alexandrescu, Brand Manager
Diana Falan, Brand Manager
Adrian Enculescu, Digital Marketing Manager
Corina Ogrodnic, Manager Produs

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related