Realitatea prin vizor foto și pensulă

Realitatea prin vizor foto și pensulă

Nu fotografi, nu pictori, ci povestitori vizuali: Andrei Pavel si Ruxandra Scripcariu. Sunt tineri, dar ambii au apucat sa renunte la cate-un drum ca s-o ia de la cap: Andrei a plecat dinspre Stiinte Politice catre pictura si Ruxandra de la Drept, spre barmanie si, apoi, fotografieDin luna mai formeaza Visual Story Team, un proiect dedicat consemnarii vizuale gandite si simtite, care-si propune sa ilustreze toate nuantele unui anumit timp si loc, nu doar sa puna pe sirag niste cadre care arata bine. Despre ei amandoi aflam mai jos:

 

Background

Andrei: Mi-a placut de mic sa desenez, iar dupa ce am urmat cursurile unei facultati de stiinte politice, am plecat din ultimul an pentru a da la Arte. Am terminat la sectia grafica, in paralel impartindu-ma intre munca de atelier, proiectele personale si evenimente.

Ruxandra: Dupa ce m-am vazut o perioada procuror, am renuntat la Drept si mi-am urmat partea artistica. Un prieten, caruia ii sunt extrem de recunoscatoare, mi-a imprumutat DSLR-ul si asa a inceput pasiunea pentru fotografie.

Am lucrat timp de doi ani ca barman/barista in mai multe dintre cafenelele hipsteresti din Bucuresti si asa am reusit sa imi cumpar aparatura proprie. In paralel, am facut voluntariat prin care am capatat multe skill-uri si multi prieteni.

 

Munca in echipa

In luna mai (2016), ne-am decis sa facem un proiect impreuna, pentru ca rezonam si avem o viziune comuna, completandu-ne unul pe celalalt.

Ca challenge principal, avem timpul. Daca ar exista o superputere, ne-am dori tare mult sa fim in mai multe locuri deodata sau macar sa ne multiplicam cumva. A fost totodata o provocare faptul ca avem temperamente (si metode de abordare) diferite. Cumva "negociem" cum ajungem la un rezultat, folosind varianta optima.

Punctul comun il gasim relativ usor, pentru ca si scopul este unul comun. Amȃndoi folosim imaginea ca modalitate de exprimare, fiecare  dorindu-si sa surprinda ce "trebuie", indiferent ca e fotografie sau clip.

 

O poveste vizuala buna

Cȃnd ideea si emotiile transmit prin estetica, atunci exprima mai mult decȃt niste simple imagini. Partea frumoasa este ca sunt proiecte care au implicatii profunde si se creeaza un contrast puternic (de aici si diversitatea ce poate fi abordata).

Povestile sunt ilustrative, ceea ce ajuta companiile sa creeze legaturi puternice cu clientii, consumatorii dorind o conexiune mai personala atunci cȃnd strȃng informatie.

Ca un bonus, ne facem propria muzica si adaugam mood-ul pe care il dorim.

 

Clientii

Tinta noastra este de a ajunge la partea emotionala a celor care ne urmaresc sau care abia ne descopera. Vrem sa transmitem frumosul din evenimentul la care luam parte si sa motivam la randul nostru prin ceea ce facem. Avem tendinta de a ne duce mai mult pe partea personala a situatiilor, astfel incat nu ne numim oamenii cu care lucram clienti, cat mai degraba prieteni.

 

Cel mai complex proiect de pana acum

Cel mai complex proiect facut impreuna pana acum a fost unul care ne-a facut sa ne dorim sa mergem mai mult in aceasta directie pe viitor.

Am fost cu PrajiturEla (Mihaela Sava), alaturi de o echipa minunata, in comuna Brusturoasa, judetul Bacau, unde timp de cateva ore, 25 de copii au primit sansa de a invata secretele bucatarilor priceputi.

A fost genul de proiect in care nu te duci la munca, ci te duci sa te incarci cu energia aia pozitiva, care te face sa prinzi aripi si sa vrei mai mult de la tine, ca om.

E tare frumos cand poti aduce bucurie cu gesturi mici, iar o gramada de prichindei timizi si speriati la inceput, sa ajunga sa se distreze copios si sa iti multumeasca.

 

Dupa ce au pregatit briose si tarte, copiii au fost premiati cu hainute, hrana sanatoasa, carti de povesti si jucarii de la sponsori, iar atunci se putea citi fericirea pura pe chipul fiecaruia. Povestim despre asta pentru ca ne-am simtit ca in copilarie, atunci cand era Craciunul, iar intre timp am cam uitat sa ne bucuram de lucrurile simple.

S-a lasat cu lacrimi la final, cand ne-am despartit, iar gazdele ne-au dat cele mai frumoase coronite de flori, impletite cu migala.

 

Promovare

Aici e clasicul din vorba-n vorba, momentan. Suntem recomandati mai departe de oamenii cu care lucram, iar in curand vom lansa o campanie la a carei strategie inca lucram, ce va fi atat in mediul online, cat si in cel offline :)

 

Povesti vizuale pe care ar trebui sa le stie lumea

Facem research constant si e tare grea intrebarea asta… Dam zilnic de ceva uimitor, asa ca o sa va dam doua video-uri care ne inspira si ne plac tare mult.

Nu au nevoie de o descriere, doar va spunem sa lasati alte tab-uri deoparte si sa le vedeti full screen.

 

Proiecte – prezent si viitor

Momentan suntem intr-o mica pauza, deoarece lucram la site si ne organizam. Lucram la strategia proiectului, in paralel cu portofoliile personale.

Pe termen lung, ne dorim sa infiintam o asociatie si sa ne extindem echipa, deoarece vrem sa ne implicam mai mult in evenimente sociale si sa promovam valorile morale, carora le cam simtim lipsa in ultima vreme.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related