13 zile de „simfonie a naturii” si reactii oficiale de la ministrii mediului dupa campania „Nature Up!” derulata de ThinkDigital pentru WWF, in Europa

13 zile de „simfonie a naturii” si reactii oficiale de la ministrii mediului dupa campania „Nature Up!” derulata de ThinkDigital pentru WWF, in Europa

In perioada 15 mai – 31 iunie 2016, ThinkDigital Romania a desfasurat pentru WWF (World Wide Fund for Nature) o campanie care a avut ca scop atragerea atentiei asupra faptului ca, la finalul acestui an, Comisia Europeana si Consiliul Ministrilor de Mediu vor lua o decizie cu privire la deschiderea spre revizuire a directivelor „Natura 2000” privind speciile si habitatele protejate si exploatarea durabila a resurselor naturale.

Peste 623.000 de persoane au accesat pana acum unul dintre cele 15 microsite-uri din 18 tari europene, iar 61.500 utilizatori unici au creat, fiecare, cate o „melodie” cu sunete din natura.

Cumulate s-au adunat peste 13 zile de „simfonie digitala” menita sa atraga atentia asupra modificarilor legislative care ar putea avea impact negativ asupra mediului.

 

"«Da natura mai tare!» e genul de campanie ideala pentru un om de comunicare: e o cauza nobila, cu acoperire geografica ampla si, la final, cu rezultate bune. Ma bucur ca, alaturi de echipa ThinkDigital, am pus umarul la o mai buna informare a cetatenilor Uniunii Europene cu privire la consecintele pe care modificarile legislative le-ar putea avea asupra mediului. UItandu-ne si pe rezultatele campaniei, se pare ca am reusit", spune Gabi Bartic (Creative & Strategy Director, ThinkDigital Romania).

 

Pe langa cele 15 microsite-uri de campanie, ThinkDigital Romania a creat si un spot video produs de Blockbuster Media si regizat de Bogdan Albu.

 

Pe tot parcursul derularii sale, campania s-a bucurat de sprijinul unui numar mare de persoane publice si personalitati artistice, influenceri, bloggeri din toate tarile in care s-a derulat.

Totodata, demersul a provocat si declaratii publice de sustinere si din partea celor vizati direct. Astfel, Ministrii Mediului din Austria si Romania si-au afirmat, ca urmare a acestei campanii, pozitia de sustinere a nemodificarii legislatiei privind natura.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info
Sectiunea Update cuprinde comunicatele de presa ale agentiilor si companiilor cu privire la activitatea lor, in special in domeniile comunicarii, marketingului si CSR-ului.
Update este un serviciu oferit companiilor in cadrul platformelor IQads si SMARK.
Daca esti reprezentantul unei companii si vrei sa publici un comunicat de presa prin acest serviciu, ne poti contacta aici.


ThinkDigital

ThinkDigital este un digital media powerhouse cu sediul central la Bucuresti si reprezentanti in mai multe tari din regiune, care opereaza 3 linii principale de business: 1. Sales House/Adnetwork: Monetizeaza in... vezi detalii »

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related