13 zile de „simfonie a naturii” si reactii oficiale de la ministrii mediului dupa campania „Nature Up!” derulata de ThinkDigital pentru WWF, in Europa

13 zile de „simfonie a naturii” si reactii oficiale de la ministrii mediului dupa campania „Nature Up!” derulata de ThinkDigital pentru WWF, in Europa

In perioada 15 mai – 31 iunie 2016, ThinkDigital Romania a desfasurat pentru WWF (World Wide Fund for Nature) o campanie care a avut ca scop atragerea atentiei asupra faptului ca, la finalul acestui an, Comisia Europeana si Consiliul Ministrilor de Mediu vor lua o decizie cu privire la deschiderea spre revizuire a directivelor „Natura 2000” privind speciile si habitatele protejate si exploatarea durabila a resurselor naturale.

Peste 623.000 de persoane au accesat pana acum unul dintre cele 15 microsite-uri din 18 tari europene, iar 61.500 utilizatori unici au creat, fiecare, cate o „melodie” cu sunete din natura.

Cumulate s-au adunat peste 13 zile de „simfonie digitala” menita sa atraga atentia asupra modificarilor legislative care ar putea avea impact negativ asupra mediului.

 

"«Da natura mai tare!» e genul de campanie ideala pentru un om de comunicare: e o cauza nobila, cu acoperire geografica ampla si, la final, cu rezultate bune. Ma bucur ca, alaturi de echipa ThinkDigital, am pus umarul la o mai buna informare a cetatenilor Uniunii Europene cu privire la consecintele pe care modificarile legislative le-ar putea avea asupra mediului. UItandu-ne si pe rezultatele campaniei, se pare ca am reusit", spune Gabi Bartic (Creative & Strategy Director, ThinkDigital Romania).

 

Pe langa cele 15 microsite-uri de campanie, ThinkDigital Romania a creat si un spot video produs de Blockbuster Media si regizat de Bogdan Albu.

 

Pe tot parcursul derularii sale, campania s-a bucurat de sprijinul unui numar mare de persoane publice si personalitati artistice, influenceri, bloggeri din toate tarile in care s-a derulat.

Totodata, demersul a provocat si declaratii publice de sustinere si din partea celor vizati direct. Astfel, Ministrii Mediului din Austria si Romania si-au afirmat, ca urmare a acestei campanii, pozitia de sustinere a nemodificarii legislatiei privind natura.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ThinkDigital

ThinkDigital este un digital media powerhouse cu sediul central la Bucuresti si reprezentanti in mai multe tari din regiune, care opereaza 3 linii principale de business: 1. Sales House/Adnetwork: Monetizeaza in... vezi detalii »

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related