Pasionatii advertisingului nu se mai satura sa savureze creativitatea si atmosfera industriei de publicitate. Este deopotriva cool si util sa creezi campanii publicitare.
De aceea, in octombrie ne vom delecta cu cea mai cool si utila competitie de campanii de promovare a Romaniei, denumita AD.games. Da. Organizatorilor le-a placut filmul Hunger Games. :)
Argumentele sunt multe pentru organizarea unei astfel de competitii:
- Tinerii creativi sunt gata in orice moment sa isi exerseze si sa isi prezinte genialitatea.
- Agentiile de publicitate sunt deschise sa descopere si sa modeleze echipe noi.
- Romania insasi este nerabdatoare sa beneficieze de campanii de promovare facute corect.
Organizatorii au dorit ca tema competitiei sa fie o tema sociala. Dintre toate ideile, campania pentru promovarea Romaniei a adunat cele mai multe energii in jurul sau. Toti suntem de acord ca Romania are nevoie si merita o campanie pentru a se face mai bine inteleasa atat in afara, cat si in interior. Este o tema trans-industrii. Cel putin la fel de implicate si interesate sunt si domenii precum turismul, transporturile, cultura, start-up-urile.
Mecanismul competitiei va fi simplu dar cu o anvergura mare: echipe de tineri creativi sustinute de cate o agentie de publicitate si jurizate de un juriu international vor concepe campanii complete.
Cele 4 etape saptamanale ale competitiei vor fi transmise live astfel incat atat juriul international, cat si sustinatorii fiecarei echipe sa poata participa activ.
In jurul temei principale vor exista si alte competitii sau parteneriate. Competitia de fotografie despre Romania va sprijini creativitatea echipelor care concep campanii prin oportunitatea de a utiliza aceste fotografii in conceptul campaniei lor. Parteneriatele de expunere media vor pune umarul pentru expunerea creativelor realizate in cadrul competitiei fie ele bannere web, machete de print, spoturi video sau advertoriale. De altfel, desemnarea echipei castigatoare va depinde si de rezultatele campaniei in lumea reala iar partenerii pentru expunere media vor face parte dintr-un juriu special.
Asadar, daca esti pasionat de publicitate, esti invitat sa te inscrii in aceasta competitie. Daca inca nu esti convins ca iti place atat de mult domeniul advertisingului, asigura-te ca urmaresti competitia live si organizatorii garanteaza ca vei deveni un impatimit al domeniului.
Aceasta competitie face parte din cea mai complexa serie de evenimente de advertising, http://AD.events. Inscrierile au inceput si se vor incheia pe 15 septembrie.
Seria de evenimente AD.events este organizata de catre 4.EVENTS, divizia de evenimente a Clero Vision. Din cadrul aceleiasi companii mai face parte si proiectul FLEXI.LIVE, care se ocupa de productia video live pentru evenimente din Romania, Elvetia, Olanda, Franta, Austria, Cehia, Ungaria.