Se dau: un brand de top, Castrol - lider mondial in productia de uleiuri auto premium, un produs de top, Castrol Edge Super Car - cel mai rezistent si mai performant ulei realizat pana in acum si o manifestare de top, Auto Total Business Show - cel mai mare eveniment automotive din Romania, destinat producatorilor de gen.
Se cere: un instrument de comunicare B2B prin care Castrol sa ofere o experienta unica de brand si sa comunice, in acelasi timp, informatii despre produs, intr-un mod accesibil, interesant, entertaining.
Solutia Perceptum: detasandu-se de modalitatile conventionale de promovare, Perceptum a creat pentru Castrol jocul de societate Castropolis Super Car Racing, un “mijloc de informare” interactiv si original, o premiera absoluta pentru piata uleiurilor auto, in materie de corporate gifting. Jocul porneste, dupa cum sugereaza si titlul, de la conceptul Monopoly, dar in loc sa acumuleze proprietati jucatorii acumuleaza cunostinte despre performantele uleiurilor Castrol si alte informatii de interes din sfera auto.
Modelul de traseu propus pentru joc a fost Silverstone, celebrul circuit britanic, iar curbele poarta denumirea unor marci auto ce folosesc in exclusivitate uleiurile Castrol: Volkswagen, Porche, Audi.
"Jocul a urmarit integrarea punctelor tari ale uleiurilor Castrol si a informatiilor tehnice despre produs intr-un format atragator, care sa tina in priza, timp de aproximativ o ora, nu una, nu doua persoane, ci pana la 6 persoane. Intrand in acest joc, concurentii intra, de fapt, in lumea valorilor si performantelor Castro, asociata, prin vizualuri sugestive si prin dinamica parcursului, cu ideea de excelenta, calitate si leadership in domeniu", a declarat Raluca Ghilea (Director General Perceptum Concept).
Oferit in premiera in cadrul Auto Total Business Show si primit cu entuziasm de partenerii si distribuitorii Castrol, Castropolis Super Car Racing aduce in prim plan caracterul inovator al noului ulei Castrol Edge Super Car.
Realizat cu finisaje impecabile, o grafica deosebita ce contine informatii vizuale, extrem de usor de retinut, despre uleiurile Castrol, piese sub forma unor masini de curse, precum si regulament detaliat, jocul si-a propus si a reusit sa aduca in comunicarea de brand factorul “wow” si sa genereze un interes real fata de produs si calitatile unice ale acestuia.