Artistul Hr. Meaner încearcă să afle ce stă în spatele nebuniei de la Cannes, într-un articol Lbbonline. Prima lui participare la festival, anul acesta, i-a dat ocazia să adauge încă un capitol seriei lui de colaje, Madland, la care lucrează și are ca focus industria publicității.
Așa că a făcut o listă cu motivele pentru care creativii își doresc un premiu la festivalul de pe Croazetă, a printat-o în sute de exemplare și a plecat cu ea la Cannes.
A împărțit foile în mai multe puncte cheie ale festivalului și a rugat oameni să îi răspundă la sondaj: creativi, studenți, personaje de toate felurile ale industriei. I-au răspuns 80:
Majoritatea, 89%, au răspuns că un astfel de premiu îi inspiră. Răspunsurile complete mai jos:
To be inspired 89%
Ass-kissing networking 42%
To highlight the extraordinary 39%
To measure our creative dicks 36%
To get shitfaced in an exotic location 36%
To give ourselves a self-congratulatory pat on the back 31%
To revel in our well-deserved success 29%
Yacht parties 26%
Celebrity spotting 23%
To celebrate work that is totally detached from reality 18%
To impress a small group of people in a room 18%
Mum 15%
To get high 15%
To make a few wealthy men even wealthier 13%
To collect more entry fee money 13%
To set ourselves impossibly high standards 13%
Fame and fortune 13%
There is no fucking point 10%
To get depressed 8%
To avoid the issue 5%
To take pride in stuff we shouldn’t be proud of 5%
To get laid as much as possible 5%
Dad 1%
Mai jos, alte colaje ale artistului din seria Madland:
“Deadlines”
“Promoted”