Weekend-ul trecut, Bucuresti Mall a intrat in jocul Pokemon Go, alaturi de cateva sute de tineri care au imbratisat nebunia acestui joc ce-i scoate aproape in fiecare zi din casa, umbland kilometri intregi pentru a prinde cat mai multi pokemoni.
Nu vom face un intro jocului, pentru ca oricine are un terminal conectat la internet stie deja ca online-ul de astazi este extrem de polarizat – fie joci, fie esti ferm impotriva pokemonilor care au luat cu asalt strazile.
Astfel, Bucuresti Mall si agentia HIPPOS au decis ca sunt in tabara celor care se joaca, invitand vanatorii de Pokemoni la o activare de lure modules, sambata, 23 iulie.
Comunitatea de jucatori a primit vestea cu mult entuziasm, astfel ca vizitatorii din Bucuresti Mall s-au bucurat, in acest weekend, de lure-uri ce au atras Pokemoni timp de 4 ore, raspanditi prin tot mall-ul.
Participantii s-au intrecut in a prinde cat mai multi si a-si mari level-ul prin acumulare de experienta in joc, iar Realitatea TV a fost la fata locului pentru a surprinde jocul in plina desfasurare.
"Inca dinainte de lansarea in Romania, Pokemon GO a devenit acest magnet care capta atentia unui numar enorm de oameni. A fost o oportunitate buna sa aratam ca vorbim aceeasi limba cu publicul tanar, sa demonstram ca ne place sa le depasim asteptarile si sa ne-ntalnim cu ei intr-o zona ludica, plasand Bucuresti Mall pe harta brand-urilor care au intrat printre primele in aceasta joaca."
Dana Tocu (Creative Director HIPPOS Advertising)
"Ne place sa depasim barierele comunicarii uzuale de brand, sa fim „pe faza” atunci cand online-ul aduce provocari noi, cu atat mai mult cu cat avem oportunitatea sa dialogam cu publicul folosind canale de comunicare mai putin traditionale. Din punct de vedere al comunicarii de brand, ne propunem sa fim acolo unde sunt si consumatorii, sa le intuim nevoile si preferintele si sa le adresam in mod natural. Acum s-a simtit din plin nevoia de joc, asa ca, la propunerea HIPPOS, am spus si noi „GO!”"
Alexandra Bucur (Marketing Manager Anchor Group)